Seurustelen miehen kanssa, joka ei suostu seksiin

Vierailija

jos lapsi nukkuu huoneessaan. Tai ylipäätään on samassa asunnossa. Kerran oli kaverini meillä (nukkui humalassa), eikä silloinkaan meinannut suostua. Eli aina pitäisi olla kahdestaan, että suostuisi seksiin. Jää vaan aika vähäiseksi seksi kun olen yksinhuoltaja. Suutelen, koskettelen ja otan suihin ja mies työntää mut pois, vaikka on kiihottunut. Rentoutuuko mies koskaan? Kun ollaan kahdestaan seksiä on paljon ja se on hyvää.

Kommentit (8)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Herrasmies

Eikös herrasmies oo jos avaa naiselle oven tms.? Kun lapsi nukkuu, ollaan hiljaa, ovet kiinni, niin mitä pahaa siinä on? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies

Eikös herrasmies oo jos avaa naiselle oven tms.? Kun lapsi nukkuu, ollaan hiljaa, ovet kiinni, niin mitä pahaa siinä on? Ap

Hän kaipaa seksiin yksityisyyttä.

Vierailija

Hyi en mäkään vois, kuten en jos vanhemmat tai kaveritkaan. Ainut jos ois joku tuntematon mies, mut silloin hiljaa ja ei sama huoneessa.
Nainen olen.

Vierailija

Ihan oikein. Itse olen ollut kaverin luona juhlien jälkeen yötä ja se on pirun kiusallista kuunnella kun viereisessä huoneessa naidaan. M30

Vierailija

En kyllä itsekään harrastaisi seksiä jos lapsi on lähettyvillä. Aina on se riski, että lapsi vaikka herää ja tulee äipän ja/tai iskän viereen. Siinäpä onkin kiva yllätys kun lapsi pamahtaa huoneeseen kesken hommien, mukava siinä sitten selitellä lapselle, että mitä tapahtuu kun ollaan alasti pisuvehkeet toisissaan kiinni. Lapsen ei tarvitse nähdä tuollaisia juttuja, olenpahan sitten vaikka kukkahattu tylsimys.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Voe herran tähren... Mies ei vain ole tottunut lapsiin. Totuta niin kyllä se siitä. Kuinkahan ihan ydinperheissä onnistuisi seksielämä, jos kaikki ajattelisivat noin? Meillä on 4 ipanaa ja hyvin hyvin haevoin on edes kaksi poissa/hoidossa. Kyllä meillä on vilkas seksielämä lapsista huolimatta. Noin 5 kertaa viikossa seksiä. Vai loppuuko näillä miehillä seksi siihen synnytykseen? Yh:lla (jos etävanhempi on kuvioissa) on paljon enemmän lapsivapaata aikaa kuin ydinperheellä. Aikuiset vieraat on eri juttu. Suosittelen lapsettomuutta näin aroille miehille.

N32v

sekstantti

no meillä mies ei halua olla samassa huoneessa kuin minä kun harrastamme seksiä koska hän on niin estynyt en saa nähdä häntä alasti joten sekstaamme ollen eri huoneissa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat