Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan ystäväni miestä

Vierailija

...ja ystäväni ei luonnollisestikaan tästä pidä. Olen yrittänyt päästä tästä eteenpäin, mutta se on osoittautunut erittäin vaikeaksi. Vastikään sain tietää, että tunteeni myös erittäin selvästi näkyvät ulospäin, ja ettei ystäväni halua enää olla kanssani juuri tekemisissä tämän takia. Miten minä pystyn alkamaan pitää tästä tyypistä? Hän siis pompotteli ystävääni miten sattuu todella pitkään, nykyään heillä menee todella hyvin ja ovat onnellisia, kun mies sai kasattua päänsä ja päätettyä mitä haluaa. Mutta minä en vain pysty unohtamaan sitä aikaa, kun meni huonommin. Apua, en halua menettää ystävääni!

Kommentit (3)

Vierailija

Olet jo menettänyt, valiettavasti. Minä menetin myös koska halveksin ystäväni väkivaltaista juoppomiestä koko sydämmeni pohjasta ja annoin sen näkyä ja kuulua. Tosin nykyään ystäväi on tullut takaisin elämääni  kun viimein heräsi todellisuuteen ja vaihtoi miehen.

Vierailija

Mä luulin ettei se kauheesti näy. Myös luulin parantaneeni käytöstäni ja olevani ees vähän enemmän siinä suhteen hattarassa rinnalla mutta ilmeisesti en. Tuntuu, ettei ystäväni halua edes antaa minulle mahdollisuutta alkaa pitää miehestään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat