Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko tämä liian pieni/huono lahja jouluapu keräykseen?

Vierailija

Nyt jäi jälkeen päin mietityttämään, että olikohan liian "pieni" tai huono lahja 5v tytölle...
Tyttö tykkäsi kuulemma kaikesta Disney aiheisesta. Hankin siis yhden Disney prinsessa nuken. Disney aiheisen piirrustus vihkon ja disney värikyniä. Disney sukkahousut, disney yömekon ja yöhousut, 2 pitkähiaista disney aiheista paitaa ja sitten vielä joulupukki suklaata. Onkohan noin pienelle pettymys jos saa vain yhden lelu lahjan? En yhtään tiedä, että saako lapsi esim. isovanhemmilta lahjoja, tai isältään tmv. Ääh inhottavaa jäädä tällaista miettimään, kun halusin auttaa. Olen itsekin ollut sellaisessa tilanteessa ,että apua kaipasin ja sain (en kylläkään jouluun liittyvissä jutuissa, mutta kuitenkin).

Kommentit (13)

Vierailija

Onhan tuossa nukke ja värikyniä, ja tuon kokoiselle oikein mieluisa vaatekappalekin on jatkuvan katselemisen kohteena. Oikein hyvä lahja oli, melkeinpä väittäisin, että vähempikin olisi riittänyt. :)

Vierailija

Oho, no ei varmasti ole pettymys, päinvastoin! Vähempikin olisi riittänyt ja varmasti olisi siltikin tyytyväinen lapsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ostin Hoplopiin viiden lipun sarjan.

Mainio lahja. Itse olen harmitellut ettei lapsuudessani ollut mitään Hoplopin kaltaisia paikkoja, olisin kyllä rakastanut niitä.

Vierailija

Kiitos vastauksista! 

En ole ennen ostanut noin pienille lahjoja, niin en osannut oikein arvioida. 

Hyvää joulun odotusta kaikille!

Vierailija

Vau! Ihana lahja, olit todella antelias. Tuossa on melkeinpä enemmän kuin mitä annamme omallemme, saa 3 n.15 e:n arvoista lelua ja uskon olevan niihin tyytyväinen.

Vierailija

Et voi olla tosissasi, onko sulla mennyt jotenkin todellisuudentaju? Mä en ostaisi edes mun kummilapselle noin paljoa.

Vierailija

Tuo on hyvä lahja.

Joskus täällä on joku kehunut, miten saa pienellä rahalla monta lahjaa alekoreista. No, ne lahjat ovat olleet.todella mitättömiä. Suorastaan surkeita. Esimnjokuvviiden euron hyppyrengas. (Rengas jalkaan ja se on narulla kiinni pallossa ja pallo pyörii ja lapsi hyppii sen yli.) Jaksaa kiinnostaa 10 minuuttia.

Köyhäkin haluaa ihania lahjoja. Noita alekorin 5 euron lahjoja voibomat vanhemmatkin
ostaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä lahja.

Joskus täällä on joku kehunut, miten saa pienellä rahalla monta lahjaa alekoreista. No, ne lahjat ovat olleet.todella mitättömiä. Suorastaan surkeita. Esimnjokuvviiden euron hyppyrengas. (Rengas jalkaan ja se on narulla kiinni pallossa ja pallo pyörii ja lapsi hyppii sen yli.) Jaksaa kiinnostaa 10 minuuttia.

Köyhäkin haluaa ihania lahjoja. Noita alekorin 5 euron lahjoja voibomat vanhemmatkin
ostaa.

MISTÄ SAA HYPPYRENKAITA? Rakastin sellaista lapsena, ostan oikopäätä omalle lapselleni ja koko suvun mukuloille, jos vain jostain löydän!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat