Miten miehet ajattelevat seksiä?

Vierailija

Miksi se on niin monille niin kauhean tärkeää? Jopa niin tärkeää että petetään vaimoa tämän juuri synnytettyä lapsen miehelle eikä ole vielä edes laitokselta kotiutunut.

Mitä esim. Tämmöisen miehen päässä liikkuu? Onko se seksi ventovieraan kanssa juuri niin tärkeää että on valmis menettämään perheensä vieraan pillun vuoksi? Selittäkää, en ymmärrä.

Sivut

Kommentit (17)

Röihin Siitä

Jäikö biologia ala-asteella lukematta? Lajimme on tällä hetkellä olemassa pääosin sen vuoksi, että miehen seksidraivi on huomattavasti suurempi kuin naisen. Eihän voi olla mahdollista, että et tätä tiennyt? Pliis kerro mulle, että laskit leikkiä, ettei uskoni ihmiskuntaan vähene. 

Ja maanantaina menet sitten röihin!

Vierailija

Ei jäänyt. Kysymys kuuluukin onko osa miehistä jäänyt kivikauden ajoille kehityksessä? Kun on myös miehiä, jotka eivät ikinä tekisi sellaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei jäänyt. Kysymys kuuluukin onko osa miehistä jäänyt kivikauden ajoille kehityksessä? Kun on myös miehiä, jotka eivät ikinä tekisi sellaista.

Onko osa naisista jäänyt kivikaudelle kun synnyttävät lapsia?

Älä enää nolaa itseäsi näillä naurettavilla kysymyksillä. Jos et ymmärrä mitään evoluutiobiologiasta niin lue pari kirjaa. Nyt niitä röitä hakemaan siitä ja pois meidän aikuisten jaloista pyörimästä kuulikko!1

Vierailija

Impulssien hallinta vaikeaa. Ei ajatella järjellä ja kyetä tuntemaan empatiaa, vaan mennään libidon ja oman egon ja sen seksin kautta saadun buustin voimalla eteenpäin välittämättä oikeista ihmissuhteista.

Vierailija

Olen itse miettinyt sitä, että miksi miehet ovat aina sellaisten naisten perään, jotka eivät halua seksiä. Ja jos nainen haluaa seksiä, mies ei halua sellaisen naisen kanssa seksiä, ellei ole ihan hirveät paineet. Ja sitten miehet syyttelee naisia pelailusta. :-) Outoo väkee, miehet.

Sinä valitsit

Kokeilisit sinäkin joskus tosimiestä etkä näitä mitään nykyajan nössöjä, jotka ovat munansa ja pullon orjia. Sellaista miestä, joka on valmis kuolemaan rakkaimpansa ja lapsensa vuoksi, valmis suojelemaan näitä pahalta. Mutta te naiset välitätte vain miehen sosiaalisesta statuksesta ja rahasta. Kun kävelen tuolla kadulla ja näen teitä pareja ja perheitä mietin usein ''mitä tuolla miehellä on mitä minulla ei ole'' Saan vastaukseksi aina raha ja status. Kyllästyttää aina nämä samat vinkumiset, itse aiheutettua tuskaa.

Vierailija

Tämä aihe on taas aika loistava esitys siitä järkyttävästä miesvihasta, joka tällä foorumille kytee.

En edes jaksa alkaa argumentoimaan miten typeriä yleistyksiä tässä aiheessa on jo esitetty. Äärifemakot taas raivoomassa.

Vierailija

Yleeensä näissä vertailuissa vain katsellaan ääliöintä 5% sen sijaan , että jalustalle nostettaisiin hienot miehet perheineen ja naiset jotka eivät ole naineet sitä miestä joka on nainut kaikkia ennen ja jälkeen avioliiton.

Vierailija

On kahdenlaisia miehiä, niitä jotka ajattelevat seksiä koko ajan, ja niitä, jotka eivät ajattele sitä koskaan. Kumpikin on pitemmän päälle tosi rasittavaa seuraa.

Vierailija

Itse olen huomannut kavereiden touhuja seuraillessa että jos suhde menee huonosti niin silloin miehillä on pienenmpi kynnys pettää kuin naisilla vaikka olisi pieni vauva juuri tullut.. jos mies on suhteessa muuten onnellinen niin en itse jaksaisi pettämistä pelätä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeilisit sinäkin joskus tosimiestä etkä näitä mitään nykyajan nössöjä, jotka ovat munansa ja pullon orjia. Sellaista miestä, joka on valmis kuolemaan rakkaimpansa ja lapsensa vuoksi, valmis suojelemaan näitä pahalta. Mutta te naiset välitätte vain miehen sosiaalisesta statuksesta ja rahasta. Kun kävelen tuolla kadulla ja näen teitä pareja ja perheitä mietin usein ''mitä tuolla miehellä on mitä minulla ei ole'' Saan vastaukseksi aina raha ja status. Kyllästyttää aina nämä samat vinkumiset, itse aiheutettua tuskaa.

Suurimmalla osalla miehistä on siis rahaa ja statusta? Mistä saat aina sen vastauksesi? Onko sinulla tapana kuulla aina olematonta puhetta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kahdenlaisia miehiä, niitä jotka ajattelevat seksiä koko ajan, ja niitä, jotka eivät ajattele sitä koskaan. Kumpikin on pitemmän päälle tosi rasittavaa seuraa.

Eli kaikki miehet ovat tosi rasittavaa seuraa. Mikä miesviha?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En vihaa miehiä lainkaan, ja ystävinä ovat mitä parasta seuraa. Itselläni on kaksi poikaakin, jotka ovat ihania ihmisiä. Se ei tarkoita, että haluaisin kenenkään miehen kanssa seksiä, koska parisuhteet miesten kanssa (naisia en ole edes kokeillut) vaan eivät ole kohdallani toimineet. Miten tämä on mielestäsi miesvihaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vihaatko sinä siis itse kaikkea, mikä on joskus rasittavaa? Ja luulet sen takia, että muutkin tekevät niin? Ehkä kaikki eivät ole yhtä hermoheikkoja, kuin sinä.

ohis

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat