Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö huolestua

Vierailija

Olemme seurustelleet kesästä.Minä olen yksinhuoltaja,hän yhteishuoltaja.Mies on vastuuntuntoinen,tekee liikaa töitä,harrastaa urheilua ja joutuu matkustamaan paljon.Hän on hiljainen eikä oikein avaudu asioistaan.Lasten äidistä erosi vuosikausia sitten,mutta välit ovat huonot edelleen,koska on kuulema haukkunut isää niin paljon lapsille.Tästä ei ole puhunut sen enempää,eikä seuraavasta,vuosien suhteestaankaan,joka päättyi kesän alussa.
Mies juo joka päivä oluen,mutta kännissä ei kuulema ole juuri koskaan.En voi tietää tämän todenperäisyyttä.Minulla on alkoholisteista ja pettäjistä liikaa kokemusta.
Eilen illalla oli joku miesten saunailta,johon halusi.Sanoi monta kertaa,etteivät jatkot kiinnosta.Vitsailtiin siitä,että voisi laittaa mulle tekstarin ihan mistä vaan,enhän voi totuutta tietää kuitenkaan.Häntä ei siia kiinnostanut yöelämä,mutta puoli kolmelta laittoi viestin ilman mitään henkilökohtaista:"kotona".
Miksei hän sanonut vaikka harkitsevansa jatkoille menemistä?Miksi hän ei ole koskaan kertonut,että tykkäisi roikkua baareissa?Minua on petetty niin paljon ja olen saanut etsiä sammunutta vaikka mistä.En jaksa mitään sellaista enää.

Kommentit (6)

Vierailija

Mitä sä nyt siis pelkäät? Alkoholinkäyttöä? Pettämistä?

Suhde, jossa mies ei juuri avaudu asioistaan ei kuulosta kovin hyvältä suhteelta.

Vierailija

Just ton takia naiset ärsyttää. Heti epäillään jos kirjoittaa väärin saamasi viestin. Hyvä mies se on haluaa vaan parempaa elämää repimättä vanhoja haavoja auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Just ton takia naiset ärsyttää. Heti epäillään jos kirjoittaa väärin saamasi viestin. Hyvä mies se on haluaa vaan parempaa elämää repimättä vanhoja haavoja auki.

Minä puhun ja analysoin aina liikaa.Voisihan olla näinkin.

Pelkään,ettei ole alkoholinkäytöstään rehellinen ja koska on ollut pitkissä parisuhteissa aina,saattaisi nyt huvittaa testailla viehätysvoimaa,vaikkei vaikutakaan sellaiselta.Sanoo haluavansa olla sitoutunut.
Miksei voinut myöntää aikovansa jatkoille?

Vierailija

Mulla ainakin on niin että kun menen johonkin tilaisuuteen niin menen sillä mielellä että käyn vaan nopeasti piipahtamassa ja sitten kotiin. Kuitenkin sitten aina onkin hauskempaa mitä olin ajatellut ja pakko jäädä jatkoille :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat