karvainen yllätys,apua.

hämmästynyt mies

Tapaillut erästä naista mikä on aika epävarman oloinen,jännittää ym. Ollut joku kusipää mies aikaisemmin.
jotenkin erikoisella tavalla kaunis,siro,hoikka,mutta hyvin naisellinen,sopivan pituinen +-170cm,kauniit kiinteät tissit käteen sopivat.
sain hieman juotettua viiniä ruuan kanssa että rentoutui ja mentiin sen luokse,kaikki meni kuin pitikin,vaatteet väheni ja yllätys oli valmis.
naisella oli kainalokarvat kuin olisi ollut sienet kainaloissa ja alapäässä oli sellainen läpipääsemätön puska mikä alkoi jo navasta,koko persvakokin oli käsittämättömän karvainen.
en ole ikinä missään nähnyt tuollaisia karvoja? Oli tekeminen saada homma hoidettua kun karvojen seasta ei meinannut pillua löytyä.
mitä helvettiä nyt pitäisi tehdä,nainen muuten on hyvin lupaava,mutta karvoille pitäisi jotain tehdä?
tuntuu että vetäytyy vielä johonkin kuoreen jos arvostelee tai lopettaa koko homman?
otanko vaan partakoneen mukaan ja sanon että nyt lähtee karvat?

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vajaa 36v.
mitä se vaikuttaa siihen että pirkko on herkkä ja järkyttävän karvainen?

Se vaikuttaa siten, että jos on oikea mies, niin reikä löytyy kyllä, eikä oikea mies keskustelupalstoilla arvostele naisten karvoja. Siksi tuota ikää kyselen.

Vierailija

Joudut kyllä kysymään naiselta karvalinjastaan. Oliko sääret karvaiset? Jospa se on kokematon ja jotenkin estoinen kroppansa suhteen? Onhan tuo nimittäin tässä nykykulttuurissa aika erikoista jos on pidemmän aikaa ajamatta olleet karvat.

Vierailija

Lopeta ihmettely ja tyydy luojan luomaan. Letitä pisimmät karvat. Voisit keksiä karvaleikkejä.
Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa ......

Vierailija

Minulle ensimmäinen poikaystävä kysyi että voisinko ajaa kaikki karvat pois, piti karvattomasta enemmän . Olin silloin tosi epävarma itsestäni, mutta yllätyksekseni en loukkaantunut tai vetäytynyt kuoreen! No, kaikki ajelin pois ja sille tielle jäin: Pidän posliinista. Nykyään olen sinkku, ja silti ajelen itseni koska viihdyn karvattomana paremmin.

Silloinen poikaystäväni kysyi asiasta hyvin ystävälliseen sävyyn, se vaikutti paljon

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle ensimmäinen poikaystävä kysyi että voisinko ajaa kaikki karvat pois, piti karvattomasta enemmän . Olin silloin tosi epävarma itsestäni, mutta yllätyksekseni en loukkaantunut tai vetäytynyt kuoreen! No, kaikki ajelin pois ja sille tielle jäin: Pidän posliinista. Nykyään olen sinkku, ja silti ajelen itseni koska viihdyn karvattomana paremmin.

Silloinen poikaystäväni kysyi asiasta hyvin ystävälliseen sävyyn, se vaikutti paljon

En ikinä tekisi mitään olemukseeni liittyvvä yhdenkään "pojan" tai "miehen" toiveesta, enkä ole tehnyt ja vientiä on riittänyt.

ap

Vierailija kirjoitti:
Sinähän se miestenmies olet kun et edes pillua löydä.

Miten tuollaisesta järjettömän sakeasta puskasta kortsun kanssa mitään löytää? Olisi pitänyt kuva ottaa.
sisäreisissä oli kanssa karvaa,mutta ei mainittavasti muualla.
seksi tuntui kyllä muuten hyvälle.
pitää ensikerralla ottaa partakone mukaan ja ajella karvat pois,toivottavasti ei mene ihan reisille muuten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vajaa 36v.
mitä se vaikuttaa siihen että pirkko on herkkä ja järkyttävän karvainen?

Miten sinä olet sinkku tuon ikäisenä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat