Suutunko turhasta?

Vierailija

Mistään kovin isosta asiasta ei ole kyse, mutta olen huomannut, että välillä poikaystäväni ei pidä lupauksiaan. Kaverin luona kahvilla käyntiin vierähtää luvatun parin tunnin sijaan se kuusi tuntia ja joskus se johtaa baariin. Joskus asiasta ilmoitetaan mulle, joskus ei. Tai mennään kaverille pelaamaan ja sanotaan, että tullaan huomenna. Sit saa jotain epämääräisiä vastauksia siitä, millon mies tulee kotiin, ennen kun hän myöntää, ettei tule luvattuna päivänä.

En halua kontrolloida toisen menemisiä tai mitään, mutta itse en ikinä tekisi vastaavia juttuja. Se ärsyttää, että toinen lupaa jotain eikä sitten pidä sitä lupausta.

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suutut. Olet nainen. En edes lukenut kirjoitustasi.

Ok :D eli mullakin olisi oikeus tehdä katoamistemppuja ilmoittamatta... Paitsi en kehtaisi tehdä niin poikaystävälleni. Ap

Vierailija

Ehkä olisi parempi ettei edes yrittäisi luvata mitään? Sitten ei voisi pettyäkään. Anna tyypin mennä niin kuin menee ja tulla kun tulee. Eihän teillä kuitenkaan ole lapsia tai mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi parempi ettei edes yrittäisi luvata mitään? Sitten ei voisi pettyäkään. Anna tyypin mennä niin kuin menee ja tulla kun tulee. Eihän teillä kuitenkaan ole lapsia tai mitään.

Niin, ei ole lapsia. Tuossa on varmaan ideaa :) ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat