Sinä joka tutustut tai olet tutustunut netissä miehiin ja näyttänyt heille kuvasi - oletko pelännyt tai pelkäätkö, mitä miehet ovat mieltä u...

Vierailija

Minä ainakin pelkään. Yleensä kun netissä tutustuu johonkin ja haluaa nähdä kyseisen miehen, niin se mies on jo sen verran ihana, että sitä pelkää, millaisen vastaanoton itse tulee saamaan. No, täytyy yrittää rentoutua. Ehkä pieni rohkaisuryyppy voisi olla paikallaan.
N28

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Parisenkymmentä naista olen aikojen saatossa nettitutustumisen jälkeen kasvokkain tavannut ja jakauma on mennyt osapuilleen niin että: 

- 0 % on näyttänyt luonnossa paremmalta kuin kuvissaan 

- 10 % on näyttänyt luonnossa samalta kuin kuvissaan 

- 20 %  on näyttänyt luonnossa jonkin verran karummalta kuin kuvissaan 

- 70 % on näyttänyt luonnossa merkittävästi karummalta kuin kuvissaan 

Muutaman tapauksen kohdalla olen vain poistunut paikalta todettuani että vastassa ollut ihminen on selvästi käyttänyt törkeän vanhoja kuvia / luovaa kuvaamista.  

Sivumennen sanoen vaikuttaa olevan enemmänkin tapa kuin poikkeus että naiset arvioivat kokonsa väärin:  

Hoikka = luonnossa tavattuna normaalivartaloinen 

Normaali = luonnossa tavattuna selvästi ylipainoinen  

Pyöreähkö = luonnossa tavattuna törkeästi ylipainoinen  

Vierailija

Kerran olen tutustunut jonkin kirjekaverisivun kautta. Olinkohan 14-15-vuotias. Kaverustuttiin ja kirjoiteltiin vuosia. 19-vuotiaana sain tilaisuuden matkustaa hänen kotimaahansa (muista syistä), mutta tapasin hänet siinä sivussa. En kyllä ollenkaan miettinyt, miltä näytin. En ole mikään kaunotar, mutten ollut romanttisesti kiinnostunut hänestä. Tykkäsin vain kaverimielessä. No tää poika oli aivan ihastunut minuun, mitä aiemminkin olin epäillyt, joten olihan se hiukan kiusallista.

Kaksi vuotta myöhemmin mun piti kokonaan katkaista välit, kun hän ei vain ymmärtänyt, että halusin olla pelkästään kavereita. Harmi, meillä oli tosi mielenkiintoisia ja syvällisiä keskusteluja. Oli joitain asioita, mistä pystyin puhumaan vain hänen kanssaan, esim. uskonnot. Oltiin samantapaisessa välitilassa siinä. Ja helpompi on tietenkin puhua sellaisen ihmisen kanssa, joka asuu kaukan. En vain jaksanut sitä, ettei jätkällä ollut lainkaan hienotunteisuutta. Heti kun olin eronnut yhdestä miehestä, hän ehdotti, että alkaisimme seurustelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sivumennen sanoen vaikuttaa olevan enemmänkin tapa kuin poikkeus että naiset arvioivat kokonsa väärin:  

Ehkä sulla on vääristynyt kehonkuva. Itse kuvailen itseäni hoikaksi, vaikka olen laiha. BMI:n puolesta olen huomattavan alipainoinen.

Vierailija

Kyllä. Mielestäni hyvissä kuvissa näytän liian kauniilta, tavallisissa kuvissa liian rumalta. Onpa yksi mies sanonutkin, että näytän kuvassani täysin erilaiselta mitä oikeasti. Kyseessä ei ollut muokattu kuva vaan osaan poseerata halutessani ja täten näytän kauniimmalta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä sulla on vääristynyt kehonkuva. Itse kuvailen itseäni hoikaksi, vaikka olen laiha. BMI:n puolesta olen huomattavan alipainoinen.

17? 16? 14?

Vierailija

En ole kyllä ikinä pelännyt, että mies pettyisi nähdessään kuvani, saati sitten livenä. Mulla ei nettideitissä siis näkynyt kuvaa, sen sai vain kiinnostavalta vaikuttavat miehet. En halunnut, että netissä käy sama kuin muualla miehiä tavatessa, kiinnostuvat vain ulkonäöstä. Kaikki ovat pitäneet näkemästään, kun kuvat ovat saaneet. Ne muutamat, jotka tapasin oikeastikin, totesivat että luonnossa vielä parempi. Eräästä tapaamisesta jo useampi vuosi, edelleen nukkuu tossa vieressä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun kirjoitukset vaikuttavat ketjusta toiseen miehen kirjoittamilta.

Et varmaan usko, jos sanon että osaan käsitellä miehiä ja he myös pitävät minusta. Kun he tekevät jotain tyhmää ja minä puutun heidän toimintaansa, en saa koskaan edes haukkuja. Päinvastoin saan heidät olemaan kanssani samaa mieltä. Se kunnioitus minua kohtaan on hämmästyttävää. Monet jopa pelkäävät minua.
Ap

Vierailija

en koska olen äärettömän hyvännäkönen mies. minulle kukaan nainen ei ole koskaan sanonut ei:) kuvissa näytän rumemmalta kuin livenä,ja se on yksi syy miksi naiset rakastuvat minuun livenä. kun näytän niin mahtavalta kasvotusten...näin he sanovat. kannattaa laittaa nettiin aina rumempia kuvia.

Vierailija

Laitoin pari kuvaa netissä tutustumalleni miehelle, tykkäsi niistä. Nähtiin livenä, näytti tykkäävän vielä enemmän - ja nyt ollaan oltu yksissä jo vuosi. Tosin tykästyi minuun jos vaiheessa jolloin vaan kirjoiteltiin eikä tiedetty toistemme ulkonäöstä. Varmaan tuo riippuu siitä mitä on netistä etsimässä: mahdollisimman hyvännäköistä lyhytaikaista pokaa vai ihmistä vierelleen. MInusta kuviaan ei kannata kauheasti kaunistella, eikä luonnettaankaan viesteissä tai ensitapaamisilla, mahdollisimman rehellisesti kun etsii niin ei kumpikaan pety jatkossa.

Vierailija

Miks mun tinderissä miehet ei oo ihania?! Taitaa ap olla mies?

Myös suurin osa miehistä on livenä vähemmän komeita. Tosin on ollut muutama yllärikomistus joukossa.

Vierailija

En todellakaan tapaa netistä enää ketän. OLin muistaakseni 15 tai 16 kun tapasin kuvagalleria ii2 :sta pojan. hän väitti olevansa minun ikäiseni. kun tapasimme hän näytti ehkä kolmekymppiseltä. onneksi asuimme lähekkäin joten pääsin nopeasti takaisin kotiin. mies oli aivan hirveä muutenkin. Lihava ja hänellä oli todella punoittava naama. Ei siis ollut kuvien tyyppi. Kuvissa oli poika jolla oli sixpak ja hän oli todella hyvänäköinen. oli varastanut kuvat jostain nettisaitilta, varmaan hotornot?? tajusin sen vasta jälkeen päin ja kadutti että menin lankaan. Mutta olinkin tyhmä teini... ehkä me kaikki ollaan joskus oltu.Eli ei oo sen jälkeen ollut kiinnostusta tavata ketään netistä. jos tapaan jonkun niin tapaan live elämässä. ällöttävää mitä huijareita ihmiset on ollut jo silloin 2000 vuoden alkupuolella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miks mun tinderissä miehet ei oo ihania?! Taitaa ap olla mies?

Myös suurin osa miehistä on livenä vähemmän komeita. Tosin on ollut muutama yllärikomistus joukossa.

mistä sä tiedät että ap on löytänyt miehet tinderistä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat