Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras ystäväni,vanhin ystäväni,ei pyytänyt kummiksi.

Vierailija
12.12.2015 |

Ilm. Mies ei halua minua kummiksi. Olen kyllä hieman loukkaantunut...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, kummius voi hyvin helposti pilata hyvän ystävyyssuhteen kun odotukset ja totuus eivät kohtaa.

Vierailija
22/23 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pyytänyt parasta ystävääni kummiksi hänen miehensä takia. Olisin ehdottomasti halunnut ystäväni lapseni kummiksi, mutta en hänen miestään ( pettää ystävääni, on muutenkin lapsellinen ja itsekäs kaikin tavoin). En tiedä mitä siitä olisi seurannut, jos olisin pyytänyt vain ystävääni kummiksi, puolisonsa olisi varmaan kiukutellut minulle loppuelämänsä ja ystävänikin todennäköisesti loukkaantunut. Pyysin sitten vaan sukulaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää minusta, jos ihmiset yleisesti tulkitsee nämä kummiasiat luottamuksen ja ystävyyden syvyyden osoituksena. Minä olen pyytänyt joskus kummiksi ihmisen, ystävän tai sukulaisen, jonka kanssa haluaisin olla perheenä enemmän tekemisissä, mutta ei ole oikein ollut sellaisia yhteisiä asioita pitkään aikaan. Ei se tarkoita, että kunnioittaisin vähemmän sellaista ihmistä, jonka kanssa ollaan muutenkin läheisiä ja paljon tekemisissä. Ja kyllä olen myös arvaillut ihmisen elämäntilannetta, onko hänen elämäntilanne kiireinen (juuri vaikka ne ruuhkavuodet ja omat lapset pieniä), ehkä paljon kummilapsia ennestään, vai onko hänellä aikaa ja mielenkiintoa niin, että uusi kummilapsi olisi virkistävä asia hänen elämässään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi