Olen ihan kamala ihminen

Vierailija

Olen tehnyt jotain sellaista mitä kukaan ei voi antaa minulle anteeksi. Kuinka voin kertoa siitä kenellekään? Kaikki alkavat vihaamaan minua jos saavat tietää. Tekisi mieli tappaa itseni.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No sää itte vaa tiät vaatiiko teko harakirit..täältä ei sääliä oo reilua hakea kun ei tiedetä mitä oot tehny.Kerro suoraan teko niin voidaan keskustella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En edes kehtaa kertoa. Haluaisin vain saada vertaistukea. -ap

Vähän vaikea varmasti saada vertaistukea ja neuvoja, kun kukaan ei tiedä, mitä olet tehnyt. Kerro ihan nimettömänä. Ei täällä sinua kukaan tunnista, joten ei ole syytä häpeillä kertomista.

Vierailija

ei oikein löydy vertaistukea kun eitiedetä ees mkkä toi sun juttus on, tuskin mitään niin kamalaa sitten tai jos on niin mskaa kuin petaa joten adjöö vaan. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei voi saada vertaistukea jos ei tiedä mihin verrata..heh heh..jos sun teko on oikein kamala sun kuuluukin kärsiä.

Ei kuulu! Se vain pahentaa asioita. Minusta ainakin tulee kärsimisestä entistä kostonhimoisempi, mutta ehkä sä haluatkin saada ikuisesti turpiisi? (en ole ap)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi saada vertaistukea jos ei tiedä mihin verrata..heh heh..jos sun teko on oikein kamala sun kuuluukin kärsiä.

Ei kuulu! Se vain pahentaa asioita. Minusta ainakin tulee kärsimisestä entistä kostonhimoisempi, mutta ehkä sä haluatkin saada ikuisesti turpiisi? (en ole ap)

No jos se on vaikka perseraiskannut lapsen niin toivon todella että se tappaa itsensä hitaasti ja tuskallisesti..leikannut kissalta pään?Kaivanut koiralta silmät lusikalla..raiskannut?

Mistä sää voit tietää?Et voi olla noin lössykkä että ymmärrät kaiken ja kaikkia!

sairasta...

keskustelija
Seuraa 
Liittynyt12.12.2015

Vierailija kirjoitti:
No ei olisi tänne näköjään pitänyt kirjoittaa mitään.. tuli vain pahempi mieli. -ap

Hei nyt. Anonymiteetti antaa valtaa kaikille sanoa mitä vain, jopa sulle ap!!! Kerro meille kaikki, kyllä aina löytyy joku, joka samaistuu ja joku joka haukkuu sut maanrakoon. Ikinä ei voi tietää jos ei kokeile. Se helpottaa kun saa salaisuudet pois omalta sydämeltä. Ei varmasti oo niin paha juttu kun luulet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat