Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuosia nuoremmaksi "Linnea"

Vierailija

Katsoiko kukaan tätä jaksoa? Tulipa sellainen outo olo, että koko ohjelma oli lavastettu. Esimerkiksi joku papparainen oli sitä mieltä, että Linnea on 60-vuotiaan näköinen. Wtf? Siis voi olla että ko. ihminen oli hieman virttynyt kolmen lapsen äiti (oikea ikä muistaakseni 38v.), mutta en suin surminkaan kehtaisi väittää naista 60-vuotiaaksi. Ja vielä mieshenkilö. Minusta Linnea oli uskomattoman timmi, pitkäsäärinen, kroppa kunnossa ja kasvoista pikemminkin lapsekkaan näköinen kuin vanha. Pitäisikö mennä optikolle vai missä vika?

Kommentit (12)

Vierailija

Mä ihmettelin miks se laitettiin sinne seisomaan jossain yöpuvussa, kun sen normivaatteet oli ihan ok kuitenkin, pillifarkut ym.

Vierailija

Upea nainen, käsittämättömän hyvä vartalo, upeat sääret. Itse olen nuorempi eikä puhettakaan että voisin pukeutua yhtä "paljastavasti", peilikin jo hajoaa kun vatsamakkarat pilkahtaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelin miks se laitettiin sinne seisomaan jossain yöpuvussa, kun sen normivaatteet oli ihan ok kuitenkin, pillifarkut ym.

Joo, tuli vähän "huijaus"fiilis, kun alussa näyttivät kauheita rytkyjä ja sitten myöhemmin ne sen omat vaatteet olikin ihan muodikkaat ja kivan näköiset.

Vierailija

Tässä muuten huomaa miten suuri vaikutus pukeutumisella on. Noissa yövaatteissa näytti tosiaan hyvinkin kulahtaneelta, normivaatteissa oikein simpsakalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos aloituksestasi Linnea!

No kuule ap on jopa Linneaakin vanhempi ja ihan erityylinen ihminen. Olipa vaan niin outo ohjelma, että laitoin aloituksen. En nähnyt, miten Linnea reagoi sen ukon kommenttiin. Jos ei mitenkään, niin sekin puhuu sen puolesta, että koko juttu on etukäteen sovittu. Linnea vaikutti melkein mallilta kun Niitti riisui ja puki sitä. Normaali nainen on aina usein hyvin tietoinen omista "heikoista" kohdistaan, nolostelee riisua rintsikoita tuosta vaan, kun toinen laittaa jota huiviviritelmää päälle.  -ap

Vierailija

no ootteko huomannut että alkuksi ikää arvioidaan lasikaapissa josta ei voi kuulla mitä ohikulkijat sanoo ja lopuksi kadulla jossa henkilö itse myös kuulee kaikki tuntematomien kommentit.

hienoja lopputuloksia on ohjelmassa. tosin linnea ei todellakaan näyttänyt yli 45 v. alussakaan. vaatetuskin vaikuttaa paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei Linnea todellakaan tarvinnut mitään stailausta. Nainen pukeutunut normaalisti ihan nykymuodin mukaisesti. Onkohan joskus tehnyt mallin töitä? Sääriä tuntui olevan enemmän kuin Kukkohovilla.

Vierailija

Jakson kuvaus Katsomossa:

"Kausi 1, 10/10. Linnea on nuoruudessaan tehnyt töitä mallina ja nauttinut elämästään täysin siemauksin. Nyt hän elää arkea kolmen pienen lapsen äitinä ja entisestä elämästä on jäljellä vain muisto sekä nippu valokuvia. Linnea on luovuttanut oman ulkonäkönsä suhteen. Kaapissa on paljon kauniita vaatteita, mutta Linnean päälle ne eivät enää eksy. Virttyneisiin villapaitoihin pukeutuva Linnea haluaa nyt uuden elämänvaiheen kynnyksellä löytää entisen minänsä. Muodonmuutos pyörähtää käyntiin ja lopputulos on tyrmäävä. Enää Linnean ei tarvitse haikailla menneitä, sillä nykyisyys on vähintään yhtä upea."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jakson kuvaus Katsomossa:

"Kausi 1, 10/10. Linnea on nuoruudessaan tehnyt töitä mallina ja nauttinut elämästään täysin siemauksin. Nyt hän elää arkea kolmen pienen lapsen äitinä ja entisestä elämästä on jäljellä vain muisto sekä nippu valokuvia. Linnea on luovuttanut oman ulkonäkönsä suhteen. Kaapissa on paljon kauniita vaatteita, mutta Linnean päälle ne eivät enää eksy. Virttyneisiin villapaitoihin pukeutuva Linnea haluaa nyt uuden elämänvaiheen kynnyksellä löytää entisen minänsä. Muodonmuutos pyörähtää käyntiin ja lopputulos on tyrmäävä. Enää Linnean ei tarvitse haikailla menneitä, sillä nykyisyys on vähintään yhtä upea."

Eli todennäköisesti joku stailaustiimin sisäpiirituttava jotain kautta. Täysin järjestetty ja sovittu juttu. Ohjelmahan pääasiassa myy ja mainostaa vaateliikeitä, botox-hoitoja, kauneuskirurgiaa ym. Pääasia ei ole muodonmuutos vaan se kaikki muu sälä, mitä voidaan myydä muutoksen ohessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat