Olen ihan kamala ihminen
Olen tehnyt jotain sellaista mitä kukaan ei voi antaa minulle anteeksi. Kuinka voin kertoa siitä kenellekään? Kaikki alkavat vihaamaan minua jos saavat tietää. Tekisi mieli tappaa itseni.
Kommentit (25)
Miksi niin kävi? Onko suhteessanne ollut muita ongelmia? Mietitkö pitääkö asiasta kertoa ja olla avoin vai pitää itsellään tieto? Pettämistä tapahtuu,ei se toki sitä oikeuta ollenkaan mutta sinänsä asia on hyvin kun olet teostasi pahoillasi. Mieti että on pettäjiä jotka ei jää kiinni eivätkä edes tunne asiasta huonoa omatuntoa ja tekevät sitä jatkuvasti. Olet näitä ihmisiä selkeästi parempi ja toivon että käsittelisit tuon asian jotenkin etkä pitäisi sisälläsi.. Ehkä terapia voisi auttaa antamaan avaimia kysymykseen kuinka ottaa asia esille ja käsitellä puolison kanssa vai kannattaako edes? Itse en paljo pettämisestä tiedä niin en ole varma ratkaisusta, mutta luultavimmin se on jokaisen oma. Tsemppiä. Hyvä alku on jo tuo että tiedät tehneesi väärin.
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ei mitään erityisen vakavaa.
Muista tuo, kun sinua itseäsi petetään.
Ap:lle toivon lisää omantunnon tuskaa. Ansaitset sen.
Ihme niuhoja täällä, ei sekstailu ole pahasta ihmiselle. Älä ap huoli, et ole tehnyt mitään väärää. Unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ei mitään erityisen vakavaa.
Muista tuo, kun sinua itseäsi petetään.
Ap:lle toivon lisää omantunnon tuskaa. Ansaitset sen.
Muistan ihan varmasti. Ei oo multa pois jos ukko yhden kerran käy jotain naikkosta polkasemassa. Sitten alkaisi olla jos jatkuvasti kulkis vieraissa siellä sun täällä.
No niin. Ei mitään erityisen vakavaa. Toki jos mies on ehdoton ja asia sille selviää niin voi olla avioliiton(?) loppu mutta kukaan ei tosiaan kuollut etkä oo edes mitään joukkovainoa masinoinut ketään kohtaan tai vahingoittanut ketään tai mitään (mä epäilin että kyse on jostain lapsen tai lemmikin pahoinpitelystä).