elämä ahdistaa!!

Vierailija

Kauhea ahdistus koko ajan päällä, kotiäitinä olen 1v 8kk ja 3v poikien kanssa ja ensivuoden puolella olisi tyttökin tulossa. Rakastan poikiani ja miestäni ylikaiken, mutta silti ahdistaa, enkä edes tiedä mikä. Poikien kanssa käydään päivittäin kavereiden luona kylässä, kauppoilla, kahviloissa, kierrellään keskustaa (asutaan Helsingissä) Puistoissa, uimahallissa. Eli sellaista "tukahtumisen" ahdistusta ei ole. Sitä on todella hankala selittää en koe että olisin ns. jumissa elämässäni, mutta ahdistaa enkä saa edes kunnolla kirjoitettua kun alkaa turhauttamaan tämä. Saan myös paniikkikohtauksia, kesken kaiken voin saada vaikka keskellä kauppaa, kamala paniikki iskee kun luulen että kuolen nyt tähän paikkaan että kohta tuolta tulee joku ja tappaa minut ja pojat, tai että kohta itse sekoan ja teen jotain kamalaa, 2 kertaa olen hyperventiloinut, kerran kaupassa (onneksi oli mies mukana) olin toisella puolella kauppaa hakemassa vaippoja kun sain kohtauksen, ja heti mieheni nähdessäni pyörryin, ja toisen kerran sitten ystävien luona. Pelkään kohtauksia ylikaiken ja ehkä eniten että entä jos olen yksin kotona poikieni kanssa, pyörryn, ja vaikka hella on jäänyt päälle... ai kamala, miehelleni olen asiasta kertonut, ja lääkärissä ollaan käyty, ja määräsivät joitain ihan ihme lääkkeitä mutta en suostu niitä ottamaan, liikaa olen elämäni aikana lääkkeitä jo otellut että ei enää..

Kommentit (2)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat