Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jätättekö usein vastaamatta, jos saatte pitkän ja harkitun, juuri teille suunnatun viestin? (nettideittailu)

Vierailija

Itse vastaan ainakin jotain, jos saan selvästi juuri minulle kirjoitetun yhteydenoton, jonka laatimiseen on käytetty ajatusta. Myös siinä tapauksessa, että en ole kiinnostunut yhteyttä ottaneesta. Onelinereihin jätän vastaamatta jos tyyppi vaikuttaa täysin väärältä ja siltä, ettei hän ole edes lukenut profiilitekstiäni, koska pelkään roikkujia.

Mutta siis onko yleistäkin, että mies jättää vastaamatta paneutuvaan yhteydenottoon? Olisiko sittenkin järkevämpää olla panostamatta juurikaan siihen ensimmäiseen viestiin, jotta ei jää harmittamaan että vastausta ei tule? Miten itse toimitte?

Kyselee aloitteleva naisihminen

Kommentit (14)

Vierailija

En ole mies, mutta vastaan kuitenkin. Yliyrittäminen paljastaa epätoivoisuuden. Sellainen tappaa kiinnostuksen tai ainakin vähentää kiinnostusta sukupuolesta riippumatta.
N28

Vierailija

Jos ei mitään panosta, niin ei mitään saakaan. En kokisi menettäväni muuta kuin aikaa, jos mies ei vastaisi tarkkaan laadittuun ja juuri hänelle yksilöityyn deittiviestiini. Jos mies jättäisi vastaamatta, niin todennäköisesti hän ei olisi minulle sopiva muutenkaan. En siis menettäisi mitään ajan lisäksi. Kannattaa siis vaivautua. "Palkintona" voi olla elämäsi mies.

Vierailija

Kun netissä liikuin niin vastasin, nuo olivat niitä kaikista mukavimpia viestejä saada, vaikka aina ei jostain syystä synkannukaan ja sen sai selville jo siitä viestistä. Pyrin kyllä silloin mahdollisimman hellävaraisesti tuomaan esille että ei parisuhde todennäköisesti kiinnosta tiettyjen asioiden johdosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta vastaan kuitenkin. Yliyrittäminen paljastaa epätoivoisuuden. Sellainen tappaa kiinnostuksen tai ainakin vähentää kiinnostusta sukupuolesta riippumatta.
N28

Apua, paneutuva aloitusviesti on yliyrittämistä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun netissä liikuin niin vastasin, nuo olivat niitä kaikista mukavimpia viestejä saada, vaikka aina ei jostain syystä synkannukaan ja sen sai selville jo siitä viestistä. Pyrin kyllä silloin mahdollisimman hellävaraisesti tuomaan esille että ei parisuhde todennäköisesti kiinnosta tiettyjen asioiden johdosta.

Pakko kyllä vielä korjata, että kun nykyinen kumppani löytyi/aloimme tapailemaan ja profiili jäi eloon, on sinne saattanut jopa tuollaisia viestejäkin tulla, joihin en sitten vastannut, kun en kyseistä sivustoa enää käyttänyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

Toivottavasti N28:lle lähetetään vain copy paste -viestejä. ;)

Vierailija

Juu en syyllisty yliyrittämiseen. Tajuan kyllä minkälainen viesti vaikuttaa epätoivoiselta, mutta yksinomaan pituudesta ja paneutumisen asteesta se ei kyllä ole kiinni. :)

Jatkan harjoituksia.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

Miksi miehen joka ei tunne minua pitäisi osata kirjoittaa jokin minuun henkilökohtaisesti vetoava viesti?
N28

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

Miksi miehen joka ei tunne minua pitäisi osata kirjoittaa jokin minuun henkilökohtaisesti vetoava viesti?
N28

Jos deittiprofiilissasi jotain henkilökohtaista itsestäsi kerrot perustietojen eli painon, pituuden ja hiustenvärin lisäksi, niin onhan se mahdollista. Itse mielelläni kerron enemmän, että osumatarkkuus olisi edes hieman parempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

N28

Jos deittiprofiilissasi jotain henkilökohtaista itsestäsi kerrot perustietojen eli painon, pituuden ja hiustenvärin lisäksi, niin onhan se mahdollista. Itse mielelläni kerron enemmän, että osumatarkkuus olisi edes hieman parempi.

Minä en kirjoittaisi itsestäni mitään. Kysyttäessä voin vastata.
N28

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

N28

N28

Kylläpä meitä on moneen junaan.

Sinulla siis lienee profiilissasi kuva, jolla pyrit herättämään kiinnostusta? Itselläni ei ole, koska en toivo yhteydenottoja ulkonäkökeskeisiltä miehiltä (ulkonäössäni ei ole mitään vikaa, mutta tiedostan sen katoavaisuuden enkä halua tulla jätetyksi sitten kun nuoremmat naiset alkavat näyttää kauniimmilta). Toki olen kertonut itsestäni mahdollisimman tarkasti minua kuvaavalla tavalla, jotta täysin yhteensopimattomat miehet voisivat saman tien jättää ne yhteydenotot väliin. En myöskään itse ota yhteyttä miehiin, jotka eivät kerro itsestään mitään.

ap

Vierailija

Onpa muuten vastenmielisiä nämä salaista seksiseuraa etsivät ukot palstoilla. Kehutaan itseä luotettavaksi, hyväksi ihmiseksi, kiltiksi ja ties miksi ja kuitenkin ollaan puolisoa pettämässä. Miksi muuten te miehet suvaitsette tällaista? Tästähän seuraa, että ne jotka pettämiskumppanin onnistuvat hankkimaan, varaavat vähintään kahta naista yhtä aikaa! Eikö olisi yhteisön kannalta parempi, että pettämistä pidettäisiin tuomittavana ja halveksittaisiin? Silloin useammalle miehelle löytyisi se oma kulta.

ap, joka on lukenut palstalta yksinäisten miesten valitteluja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

N28

N28

Tuskinpa ketään kiinnostaa. ;) 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat