Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Melatoniini yhteydessä sokeriaddiktioon?

Vierailija

Aloitin reilu viikko sitten Melatoniinin käytön, 1-2g ennen nukkumaanmenoa.

Nyt koko viikon olen kärsinyt aivan järkyttävästä sokerihimosta! Oon syönyt viikon aikana 400g irtokarkkia, ison jäätelön ja geishalevyn, pringlesejä, ja äsken söin pakastimesta vierasvarapiirakkaa!

Normaalisti en syö ton verran edes kahdessa kuukaudessa, mitä nyt söin viikossa.

Sokerin himo alkoi samaan aikaan kun aloitin melatoniinin, sattumaa vai seurausta?

Merkki on melarest.

Kommentit (14)

Vierailija

Itse asiassa mahdollista. Vireyteesi iskee nyt nk. Klassikko pimeän aikaan väsyttää ja hiilarihimo kasvaa vrt se vireys. Yömaito jada jaa. Mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MelaRest on tahdottoman potenssin hoitoon? Ei sitä unettomuuteen oteta

Se pippelin tainnuttaja on MoloRest, ei Melarest.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MelaRest on tahdottoman potenssin hoitoon? Ei sitä unettomuuteen oteta

Se pippelin tainnuttaja on MoloRest, ei Melarest.

MoloRest on sama kuin leponex skitsofrenian hoidossa. Käytetään kuin mikään muu ei auta. MelaRestillä lähdetään yleensä pieniä-ja keskisuuria telttoja hoitamaan.

Sh

Vierailija

En himoitse sokeria yhtään enempää kuin ennenkään. Melatoniinia olen käyttänyt nyt pari vuotta. Nukun kyllä melatoniinin avulla huomattavsti paremmin.

Vierailija

Eikä melatoniini edes vaikuta kunnolla vielä reilun viikon käytön jälkeen. Sen paras vaikutus alkaa vasta pidemmän, vähintään n. kuukauden säännöllisen käytön jälkeen. Melatoniini ei ole mikään pikalääke unettomuuteen.

Vierailija

Kaikille mieliteoille on mahdollista keksiä tekosyy. Voisihan sinulla olla myös masennus tai kilpirauhasen vajaatoimintakin ;)

Vierailija

Melatoniini aiheuttaa kilpirauhasen vajaatoimintaa ja elimistön hidastumista.

Sen kanssa joutuu olemaan tosi tarkkana ettei elimistö mene sekaisin.

Se muuten kans pienentää genitaaleja, myös naisilla, pubmedista löytyy tutkimus, ja muitakin melatoniinitutkimuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap. Tuskin annoksesi on noin suuri, grammoja.

Pyöristettynä yks annos maksaa 190€ jos annos 1g. Menis miullakin yöunet

Vierailija

Mä oon syöny muutaman kuukauden melatoniinia eikä ole ollut mitään vaikutusta makeanhimoon. Mulla ei luonnostaankaan ole mieltymystä makeaan eikä melatoniini ole muuttanut tilannetta mihinkään. En edelleenkään pysty syömään karkkeja tai suklaata, aivan liian makeaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat