Miten kestätte miehen epäkypsyyttä

Vierailija

Sama on tietenkin myös toisinpäin. Poikaystäväni on rakas, mutta minun on vaikea ymmärtää miten hän lähdettyään viettämään viikonloppua kavereiden kanssa (toiseen kaupunkiin tai ulkomaille) unohtaa ilmoittaa saapuneensa perille (illalla ei tule ehkä mitään viestiä, tai tulee joskus klo 2 kun olen jo nukkumassa). Ymmärrän että on hauskaa, mutta yhden viestin ei luulisi vievän paljon aikaa, varsinkin kun on luvannut itse sen lähettää.

Muitakin vastaavia asioita tapahtuu, jotka satuttavat ja saavat minut kyseenalaistamaan koko suhteen vakavuuden.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ehkä hän ajattelee, että on jo ohittanut sen iän jolloin pitää lähetellä äidille viestejä missä on. Eivät aikuiset ihmiset tuollaisia ole tavannut ilmoitella. Vai kuvitteletko, että aikaa ennen kännykät aina soiteltiin, että juu täällä ollaan? Ehkä poikaystävälläsi on tuollainen 70-luvun asenne ilmoitteluihin. Itsenäisesti mennään, kun kerran aikuisia ollaan eikä äideille eikä muille aina olla päivittämässä. Eletään kuin ei kännyköitä olisikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama on tietenkin myös toisinpäin. Poikaystäväni on rakas, mutta minun on vaikea ymmärtää miten hän lähdettyään viettämään viikonloppua kavereiden kanssa (toiseen kaupunkiin tai ulkomaille) unohtaa ilmoittaa saapuneensa perille (illalla ei tule ehkä mitään viestiä, tai tulee joskus klo 2 kun olen jo nukkumassa). Ymmärrän että on hauskaa, mutta yhden viestin ei luulisi vievän paljon aikaa, varsinkin kun on luvannut itse sen lähettää.

Muitakin vastaavia asioita tapahtuu, jotka satuttavat ja saavat minut kyseenalaistamaan koko suhteen vakavuuden.

En epäile yhtään etteikö poika- ja tyttöystävien parista löydy paljonkin epäkypsyyttä, mutta kyllä nyt rima on asetettu vähän turhan alas. Viestin jättämättä laittaminen menee nyt enemmänkin ajattelemattomuuden piikkiin.

Itse nyt miellän epäkypsän käytöksen selvästi vakavammaksi oireeksi - esim. kun täysi-ikäinen ihminen käyttäytyy tunne-elämässään viisivuotiaan tavoin.

Vierailija

työmatka se vasta hyvä juttu on päästä eroon sellaisesta jonka kanssa ei oikeasti viitisi epäkypsyytensä takia. toki sitä lähettelee viestejä mutta.

Vierailija

työmatka se vasta hyvä juttu on päästä eroon sellaisesta jonka kanssa ei oikeasti viitisi epäkypsyytensä takia. toki sitä lähettelee viestejä mutta.

Vierailija

Miehen? Mulla oli tollanen nainen. Jotkut vain ovat ajattelemattomia, näkevät vain sen mitä on välittömästi edessä, eivät osaa ennakoida tai asettua toisten asemaan pätkääkään. Heille kaikki tuleekin sitten aina yllätyksenä.

Vierailija

Ap:n aloitus suorastaan kerjää vastausta, että ei se miehes ehdi mitään viestejä lähetellä sieltä "ryyppyreissuilta kavereiden kanssa" kun on kiire panna toista naista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen? Mulla oli tollanen nainen. Jotkut vain ovat ajattelemattomia, näkevät vain sen mitä on välittömästi edessä, eivät osaa ennakoida tai asettua toisten asemaan pätkääkään. Heille kaikki tuleekin sitten aina yllätyksenä.

Miten ihmisistä on tullut tuollaisia mimoosia? Sinut olisi syöty elävältä 80-luvulla, kun kännyköitä ei vielä ollut. Onko kulttuuri tosiaan muuttunut niin nopeasti, että nyt odotus on että aina ollaan tavoitettavissa ja aina pitää ilmoittaa missä ollaan? Ihan vain sen vuoksi koska se on mahdollista? Ennen ei ollut mahdollista, eikä kukaan pitänyt ajattelemattomana ettei lähdetty etsimään puhelinkoppia, jotta voisi kotiin jääneelle ilmoittaa että olenpa nyt mökkipaikkakunnalla  :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap:n aloitus suorastaan kerjää vastausta, että ei se miehes ehdi mitään viestejä lähetellä sieltä "ryyppyreissuilta kavereiden kanssa" kun on kiire panna toista naista.

Näin on, mutta vain yksi on toistaiseksi edes viitannut kerjuupyynnön täyttämiseen. Senhän takia ap itsekin on häipynyt ketjusta.

Vierailija

Mitä epäkypsää on dokata vanhojen kamujen kanssa? Epäkypsää on yrittää omia toinen itsellee. Onneks mun kaveripiirissä ei semmoisia naisia ole.

Vierailija

On se viestittelytapa ehkä muuttunut verrattuna 70-lukuun, viestittelemme hyvin tiiviisti ja kyllä mies vanhemmilleenkin laittaa joka yö hyvänyön viestin, ym.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä epäkypsää on dokata vanhojen kamujen kanssa? Epäkypsää on yrittää omia toinen itsellee. Onneks mun kaveripiirissä ei semmoisia naisia ole.

Dokaaminen ylipäätään on epäkypsää. Heikon ihmisen toimintaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisistä on tullut tuollaisia mimoosia? Sinut olisi syöty elävältä 80-luvulla, kun kännyköitä ei vielä ollut. Onko kulttuuri tosiaan muuttunut niin nopeasti, että nyt odotus on että aina ollaan tavoitettavissa ja aina pitää ilmoittaa missä ollaan? Ihan vain sen vuoksi koska se on mahdollista? Ennen ei ollut mahdollista, eikä kukaan pitänyt ajattelemattomana ettei lähdetty etsimään puhelinkoppia, jotta voisi kotiin jääneelle ilmoittaa että olenpa nyt mökkipaikkakunnalla  :-)

Ymmärränkö oikein että mielestäsi on jotenkin hyvä jos ei ota uutta teknologiaa käyttöönsä, kuljitko sinä hevosella 80-luvulla kun toiset ajoi jo Bemareilla? Kieltäydytkö lääketieteen tarjoamista hoidoista? Mitä ihmettä edes teet av:lla, ei tätäkään ollut 80-luvulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On se viestittelytapa ehkä muuttunut verrattuna 70-lukuun, viestittelemme hyvin tiiviisti ja kyllä mies vanhemmilleenkin laittaa joka yö hyvänyön viestin, ym.

Ap

Mutta onko se hyvä asia, että on muuttunut? Ennen olisit osannut suhtautua rauhallisesti viestien puuttumiseen, nyt se luo sinuun turhaa hermopainetta. Ehkäpä ennen oli jotkut asiat paremmin. Koeta palata vähän niihin aikoihin ja asenteisiin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat