Lankasin eilen ekan kerran takahampaani

Vierailija

Ikenet vuosi verta tunteja ja voi apua mikä haju sieltä tuli. Onkohan mun hengitys haissut yhtä hirveälle?

Sivut

Kommentit (24)

Joopajoo1

Mulla tulee joka kerta verta vaikka lankaisin kuinka usein. Ja se veren maku suussa ei kyllä hyvällekään haise. Toki voihan sulla olla siellä tulehduskin, kannattaa tikuttaa ja käyttää suuvettä.

Vierailija

Tämä. Olen vuosia mainostanut hammaslankaa koko lähipiirilleni ja yrittänyt kertoa, että parinkin päivän tauon jälkeen hampaanvälit haisevat raadolle! Käyttäkää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä. Olen vuosia mainostanut hammaslankaa koko lähipiirilleni ja yrittänyt kertoa, että parinkin päivän tauon jälkeen hampaanvälit haisevat raadolle! Käyttäkää!
Eikä riitä, että lankaa edestä ja sivulta. Siellä takana on ne pahimmat p*skat. ap

Vierailija

Mulla on yksi kaveri jolla oikein näkyy se kaikki töhnä joka pursuaa sieltä hammasväleistä ja yäk! Henki haisee sen mukaisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä riitä, että lankaa edestä ja sivulta. Siellä takana on ne pahimmat p*skat. ap

Niinpä. Takimmaisen hampaan takaa löytyy myös ylläreitä. Minulla on takimmaisten takana kuopat, johon jää kaikenlaista mielenkiintoista, jos en kaavi langalla tai harjatikulla.

Hrr.. ajatus toisten ihmisen lankaamattomista hampaista on puistattava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostakaa hammaslankain varrella. Takahampaidenkin välien hinkkaus käy hetkessä helposti. Noihin myydään vaihtopäitä. Normikaupoissa myynnissä, Tokmannilla ja marketeissa. Hinta n. 4 euroa.

http://www.narskuttelu.fi/category/4/hammaslankaimet-ja-hammaslanka[/quote]

Mulla itsellä ei toimi edes hammaslankain, silläkin on jotenkin vaikea takaa putsata. Pitää olla niitä ihan pieniä hammaslankaimia, en nyt muista mikä niiden nimi oikeasti on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa hammaslankain varrella. Takahampaidenkin välien hinkkaus käy hetkessä helposti. Noihin myydään vaihtopäitä. Normikaupoissa myynnissä, Tokmannilla ja marketeissa. Hinta n. 4 euroa.

http://www.narskuttelu.fi/category/4/hammaslankaimet-ja-hammaslanka

Mulla itsellä ei toimi edes hammaslankain, silläkin on jotenkin vaikea takaa putsata. Pitää olla niitä ihan pieniä hammaslankaimia, en nyt muista mikä niiden nimi oikeasti on.[/quote]

Tälläisiä siis. http://www.rainbow.fi/tuotteet/rainbow/muut/suunhoitotuotteet/rainbow-fl...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, tuo varrellinen on hieno keksintö! Aiemmin inhosin lankaamista, mutta nyt se on tosi helppoa!

No niinpä! Muutama vuosia sitten en edes tiennyt, että noita on myynnissä. Taistelin hammaslangan kanssa ja oli hankalaa ängetä sormet suun perälle, siksi jäi lankaukset usein tekemättä. Mutta tuolla varrellisella vedän ruokailun jälkeenkin helposti hampaat läpi. Ihan paras keksintö kyllä.

Vierailija

Johtuukohan tää hampaiden mallista tai jotain, koska mulla ei koskaan tule mitään sieltä. Ei myöskään haise. Laiskana tyttönä jaksan käydä hampaat läpi lankaimella ehkä kerran kuussa. Koskaan ei ole ollut reikiä tai muitakaan ongelmia hampaissa. Mutta hyvä ap kun muistutit. Taidanpa tehdä sen tänään. Jospa tällä kerralla jotain tulisikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Johtuukohan tää hampaiden mallista tai jotain, koska mulla ei koskaan tule mitään sieltä. Ei myöskään haise. Laiskana tyttönä jaksan käydä hampaat läpi lankaimella ehkä kerran kuussa. Koskaan ei ole ollut reikiä tai muitakaan ongelmia hampaissa. Mutta hyvä ap kun muistutit. Taidanpa tehdä sen tänään. Jospa tällä kerralla jotain tulisikin.

Ehkä sulla on tarpeeksi isot välit, niin puhdistuvat helposti ja kunnolla harjalla?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat