Kauhea riita miehen kanssa :(

Vierailija

Tai siis minä riitelin (osittain ihan aiheesta) ja palautin riitaa aikamoisiin mittasuhteisiin. Nyt kun olen saanut sanottua kaiken, niin olo tuntuu tyhjältä ja aivoihin alkaa hiipiä pieni ikävä...

Yhteyden ottaminen vaan tuntuu niin vaikealta! Olen niin tyhmänylpeä, että en haluaisi antaa periksi vaikka tiedän, että puolitiehen pitäisi mennä vastaan. Tyhmätyhmätyhmä.

Kommentit (12)

Vierailija

Ei mun tarvii sinänsä lepytellä sitä, se on sen verran kultainen ja kärsivällinen, että jostain syystä kestää mun raivonpuuskat. Mutta jostain erittäin tyhmästä syystä syö mun ylpeyttä, jos annan sen tietää, että en ole enää vihainen.

Tyhmätyhmätyhmä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhteyden ottaminen vaan tuntuu niin vaikealta! Olen niin tyhmänylpeä, että en haluaisi antaa periksi vaikka tiedän, että puolitiehen pitäisi mennä vastaan. Tyhmätyhmätyhmä.

Hyvä, että edes kärsit. Sinun kaltaisesi osittain aiheesta riitelevät ovat ärsyttäviä. Et ainakaan minulta saa sympatiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvii sinänsä lepytellä sitä, se on sen verran kultainen ja kärsivällinen, että jostain syystä kestää mun raivonpuuskat. Mutta jostain erittäin tyhmästä syystä syö mun ylpeyttä, jos annan sen tietää, että en ole enää vihainen.

Tyhmätyhmätyhmä.

Okei, siis draamakuningatar.

Toivottavasti miehesi jättää sut, hän ansaitsee parempaa. Kasva aikuiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos pyytäisit jätkän sun luokse ja tarjoaisit seksiä?
Aloitat pitämällä munaa suussa sen 3min.

Täältä oppii aina uusia seksiniksejä. Olen jo keski-iässä, enkä tuota ole vielä tiennytkään. Pidetäänkö suu auki vai kiinni?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai siis minä riitelin (osittain ihan aiheesta) ja palautin riitaa aikamoisiin mittasuhteisiin. Nyt kun olen saanut sanottua kaiken, niin olo tuntuu tyhjältä ja aivoihin alkaa hiipiä pieni ikävä...

Tuon perusteella mitä kerroit, niin sun on syytä pyytä nöyrästi anteeksi käyttäytymistäsi (ei välttämättä riidan aihetta/riitaa sinänsä). Mut mun mielestä puolitiehen vastaan tuleminen ei riitä. Mietipä jos miehesi käyttäytyisi riitainen aikana kuten sinä, vaikka sinä yrittäisit selvittää asiaa kuten miehesi on toiminut. Kuvittele tilanne, miltä tuntuisi. Ja ei, ei ole eri asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pyytäisit jätkän sun luokse ja tarjoaisit seksiä?
Aloitat pitämällä munaa suussa sen 3min.

Täältä oppii aina uusia seksiniksejä. Olen jo keski-iässä, enkä tuota ole vielä tiennytkään. Pidetäänkö suu auki vai kiinni?

Sinulla se on varmaan ihan sama asia, kun olet niin pienisuinen. Tuo kolmen minuutin muna on vielä keskeltä löysä. Koeta pitää 10 min, niin johan miehesi lerssi kovettuu. Varo kuitenkin ettet riko kuorta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haistakaa vittu.

Ap

Juu, sinulla on vielä paljon aikuistumisen varaa. Toivottavasti mihesi löytää paremman suht' nopsaan. Mitä tuollaista tyhmänylpeää osittain aisiasta riitelevää enempää katselemaan. Elämänsä voi kuluttaa paremminkin aikuisemman naisen kanssa eläen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat