Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ajanut säärikarvat viimeksi elokuun lopulla.

Vierailija

Ja en ajatellut ajaa vieläkään. Muutama hassu ohut karva vain näyttää olevan ja ne eivät haittaa ollenkaan. Kainalot olen muutaman kerran siistinyt. Mites muilla? Kuinka usein huolehditte näin talviaikaan säärikarvoista?

Sivut

Kommentit (24)

Joopajoo1

Epiloin säärikarvat noin kuukauden välein näin talvisaikaan. Ei pari haituvaa farkkujen alla paljon haittaa, eikä mieskään niitä huomaa jos kotona olen yöpaitasillaan. Kesällä parin viikon välein. Kainalot epiloin noin kerran viikossa tai 5:ssä päivässä. 

Vierailija

talvisin en sheivaa jalkoja ollenkaan koska jalassa on joko paksut sukkikset tai housut eli ne ei näy :D ei kiinnosta nähdä vaivaa. ainoo joka ne karvat näkee on kotona avomies ja se mun karvat on nähny muutenkin että aivan sama. kainalot ajelen koska äklöttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
talvisin en sheivaa jalkoja ollenkaan koska jalassa on joko paksut sukkikset tai housut eli ne ei näy :D ei kiinnosta nähdä vaivaa. ainoo joka ne karvat näkee on kotona avomies ja se mun karvat on nähny muutenkin että aivan sama. kainalot ajelen koska äklöttää.

Sama juttu. Mieheni on ollut mieheni lähes 20 vuotta ja muutama karva ei ole häntä pois ajanut. En ole keksinyt vielä hyvää syytä miksi stressaisin karvojen takia kun en sääriäni muille esittele talvella ja itseänikään ne eivät häiritse ollenkaan. N41

Vierailija

Siis miten te kestätte pakkasissa ilman karvoja? Poistatteko myös päässä kasvavan megaällöttävän kasvuston nimeltä hiukset? Sellainen tuuhea pitkä möntti, johon saattaa tarrautua ruokaa tai muuta ällöttävää. Muutama harva karva säärissä tai kainaloissa ei oo sen rinnalla mitään...

Vierailija

Sheivaan kesäisin ja talvisin pääasiassa aina silloin, jos tiedossa on seuraavana päivänä säärien ihon näkymistä. Eli sen 2-3 krt viikossa.

Vierailija

Mulla varmaan sama aika, mutta mullakin säärikarvat on pehmeitä ja vaaleita. Eli ei juurikaan häiritse näin talvella, kesäksi sitten tietenkin taas ajellut sääret.

Vierailija

Mä sheivaan kaikki pois aina. Mun mielestä on rumaa jos naisella on karvoja vartalossa :S Ei se ole kuin 5 minuutin homma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sheivaan kesäisin ja talvisin pääasiassa aina silloin, jos tiedossa on seuraavana päivänä säärien ihon näkymistä. Eli sen 2-3 krt viikossa.

Ihmettelen alapeukkujen määrää. Miksi ihmeessä teitä korpeaa se mitä muut tekevät ihokarvoilleen? o.O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä sheivaan kaikki pois aina. Mun mielestä on rumaa jos naisella on karvoja vartalossa :S Ei se ole kuin 5 minuutin homma.

Toivottavasti sinulla on edes jonkun verran rintoja, ettet ihan sakkolihalta näytä. Voit olla vähän pervojen miesten mieleen tuolla politiikalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat