Lapseni luokkakaverin äiti lähti pikkujouluihin vaikka heillä vauva4kk.
Ja vauva lisäksi flunssassa ja kuumessa. Tämä äiti meinaa ryypätä koska vauva korvikkeella. Itse en olisi lähtenyt kun vauva kovassa kuumeessa.
Kommentit (36)
Aikookohan imettää valkovenäläisellä kun tulee takaisin.
Minusta vaan n vuoteen asti pitäisi olla kotona ennenkuin jättää lapsen hoitoon, etenkin kun molemmat menivät bileisiin. Ja jos lapsi on kipeä olisin itse perunut ja mennyt toinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Aikookohan imettää valkovenäläisellä kun tulee takaisin.
Mrinaatko, että äiti olisi niin kännissä tullessaan, ettei muista, ettei imetä.
Minä lähdin tupareihin kun vauva oli 6vkoa vanha! Join kolme siideriä ja toden totta humahti päähän. Ja takaisin täyspäiväopintoihin kun vauva oli 6kk vanha. Meillä on tuo isäkin, yhdessä ollaan tuo nykyään 5v lapsemme vauvasta saakka hoidettu. Alkukesästä syntyy toinen ja ajattelin mennä vaikka terassille nauttimaan raskausvapaa olosta ystävien kanssa siinä kesän aikana pariinkin otteeseen.
Minä olin erossa vauvaatani ensimmäisen kerran kun hän oli 6kk. Ja en kyllä kadu, meillä on nyt hurjan lämpimät välit kun hän on 8.
Ymmärtäisin kauhistelua, jos vauva olisi esim. neliviikkoinen.
Mutta oikeasti neljä kuukautta. Eiköhän äiti ole ihan ansainnut breikkinsä, kun on ensin vetänyt 9kk urakan, synnytyksen ja neljä kuukautta vauvanhoitoa. Tekee vain hyvää koko perheelle, että äitikin saa oman taukonsa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin erossa vauvaatani ensimmäisen kerran kun hän oli 6kk. Ja en kyllä kadu, meillä on nyt hurjan lämpimät välit kun hän on 8.
Uskotko, että hurjan lämpimät välit voi olla vaikka olisi erossa lapsesta ekan 6kuukauden aikana? Nimittäin meillä isä on hoitanut lasta reilu vuoden kotona, ja minä kaksi. Siinä ei paljon paina satunnaiset erot vauvaiässä, vaikka erot oli säännöllisiä isän jäätyä kotiin 6kk lähtien. Mutta onneksi lapsella on siis myös isäänsä hurjan lämpimät välit, ei vain äitiin :)
Vierailija kirjoitti:
Juu, teillä olisi varmasti aivan paskat välit jos olisit käynyt ekan kerran ulkona pari kuukautta aiemmin. Se on vauvoilla pitkä muisti, ei hevillä unohdeta. Minäkin muistan, miten isäni antoi minulle vääränmakuista korvikemaitoa ollessani 3kk ikäinen, ei ole äijä vieläkään saanut anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono äiti vaikka käytän kestovaippoja ja nukutaan perhepedissä :D
Näitäkö sinä sitten pidät hyvän äidin merkkinä? =D =D =D
Vierailija kirjoitti:
Siis OMG soita heti poliisit, palokunta, ambulanssi ja sossu paikalle!!! Ei äidit eikä isät saa nauttia elämästään ennenkuin lapsi on vähintään 35 vuotias.
No ei kyllä vielä senkään jälkeen! Sitten pitää orjallisesti hoitaa lapsenlapsia ja paheksua omien lasten valintoja! huom. ironiaa...
Minäpä luen yhtä blogia jossa äiti 'jätti' 2kk vauvan isän kanssa kotiin ja lähti esikoisen kanssa parin yön reissuun!! (esikoinen lähemmäs 6v) Kyllähän siitä vähän polemiikkia nousi.
Ajattelin minäkin ottaa special us time-esikoisen kanssa (joka myöskin.isompi kuin normi isosisarukset) ja 'jättää' tulevan vauvamme isän kanssa kotiin kesän aikana. Miksipä ei?
Vierailija kirjoitti:
No, onhan se vähän outoa että äiti käyttää kestovaippoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raju synnytys? Virtsanpidätysongelmia? Ei toi oo mitään outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, teillä olisi varmasti aivan paskat välit jos olisit käynyt ekan kerran ulkona pari kuukautta aiemmin. Se on vauvoilla pitkä muisti, ei hevillä unohdeta. Minäkin muistan, miten isäni antoi minulle vääränmakuista korvikemaitoa ollessani 3kk ikäinen, ei ole äijä vieläkään saanut anteeksi.
Tätini mies oli vähälllä syöttää serkulleni sinappia (luuli sitä nimittäin persikkasoseeksi) 70-luvun lopulla. Ilmankos on tytöllä ja isällä viileät välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raju synnytys? Virtsanpidätysongelmia? Ei toi oo mitään outoa.
Mutta miten se liittyy hyvään äitiyteen ja perhepetiin? Tai tietty ei sotke paikkoja.
Huolehdi sinä ap omista asioistasi vain. Odotitko, että täällä aletaan kilvan ylistää sinua kuinka hyvä ihminen olet? "Lapsen luokkakaverin äiti"... voi ziisus sentään! Toivottavasti oman lapseni luokkakavereilla ei ole yhtä kyyliä äitejä kuin mitä ap on. En tosin puhukaan heille mitään asioita.