Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kipeä patti (finni?) korvakäytävän suulla. Ei pysty puristamaan kun eihän tuosta saa otetta!!! Sattuu niin älyttömästi

Vierailija

Aijajai. Onko vinkkejä millä tän saisi rikottua? Sattuu nimittäin ihan prkln paljon.

Kommentit (13)

Vierailija

Ei sitä saa rikottua. Kärsi sen aikaa, kun se kestää. Jotkut kärsivät kovia sairauskipuja vuosikaupalla, vaikkapa reumaa. Ei tuo siihen verrattuna ole mitään.

Vierailija

On ollut tuo muutaman kerran ja yleensä se patti kypsyy siellä omaan tahtiinsa. Lohdutuksena mitä kipeämpi se on, sitä lähempänä kypsymistä. Voi mennä viikkokin, ettei pysty esim. nukkumaan sillä kyljellä. Kun finni on valmis, se rikkoutuu. Kun paine tulee pois ihon pinnalta, kipukin hellittää. Malttia.

Vierailija

Auts, mulla alkoi kihelmöimään korvaa, kun muistin miltä se tuntuu. Kun se on tarpeeksi kypsä (eli varmaan on jo, kun sattuu), niin riittää, kun painaa jostain kohti ni puhkee. Oisinko joskus saanut apua perheenjäseneltä ja desinfioidulla neulalla puhki. Au au au, toi on niiiin tukala!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei sitä saa rikottua. Kärsi sen aikaa, kun se kestää. Jotkut kärsivät kovia sairauskipuja vuosikaupalla, vaikkapa reumaa. Ei tuo siihen verrattuna ole mitään.

Mulla on nivelreuma, eikä se kyllä yhtään vähennä finnien aiheuttamaa kipua: finnit aiheuttaa kärsimystä ihan samalla tapaa kuin ennen reumaa. Outo vertailu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on nivelreuma, eikä se kyllä yhtään vähennä finnien aiheuttamaa kipua: finnit aiheuttaa kärsimystä ihan samalla tapaa kuin ennen reumaa. Outo vertailu.

Siinä tapauksessa et ymmärtänyt mikä oli vertauksen pointti. Se ei ollut se, tekeekö kipeää jos on kolemmat yhtä aikaa. siitä oli ihan turhaa tulla tänne kommentoimaan, kun ei sellaista kukaan tarkoittanutkaan.

Vierailija

Mulla ne on yleensä siinä kohtaa, että kun painaa korvan nipukkaa korvan sisälle päin, niin puhkeaa (saa usein painaa aika kovaakin ja se sattuu!!).

Vierailija

Jos se todella iso, esim. korvakäytävä umpeutuu tmv. kannattaa mielummin sitten soittaa aika terveyskeskukseen. Itse ei kannata ruveta hirveästi nyppimään tai repimään, koska siitä voi olla seurauksena ilkeä infektio korvassa. Olo patin kanssa on tukala ja se on kipeä, saattaa kestää jopa pari viikkoa. Kyllä se sieltä kuitenkin aina lähtee jossain vaiheessa. Ehkä tämä tieto auttaa ap.tä kestämään. Yleinen vaiva.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat