Miten Cheekin käy kun menestys loppuu?
Kommentit (41)
Cheekillä on ongelma ja ongelman nimi on Nykäne.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että hänestä tulee kokoomuksen ääniharava.
Samaa pelkään minäkin. Cheekkiä on jo varmasti kosiskeltu kokoomuksen riveihin, sillä hän on juuri sellainen kiiltokuvamainen keulakuva, jolla saadaan politiikasta kiinnostumattomien äänet.
Aika rumasti sanottu, numero 13.
Eiköhän Cheek ole jo nyt kerännyt sen verran pätäkkää ja lisää tulee, että ei tartte ryhtyä sorsakuskiksi vuodeosastolle tai kadunlakaisijaksi. Kaapaisee vain muovikortit mukaansa ja muuttaa jonnekin Pattayalle, jossa sitten elää muistoissaan ja paistattelee suomalaisturistien ihailussa. Tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko viestit 6 ja 7 samalta henkilöltä? Pakko olla, ei noin samanlaisia viestejä voi kaksi eri tyyppiä kirjoittaa. :O
Tarkoitit varmaan kommentit 5 ja 6. Ja vastaan ei ole, itse olen kirjoittanut 1, 5 ja 12 kommentit plus tämän.
Hei oletko varma, että se "plus tämä" menee myös piikkiisi?
Vierailija kirjoitti:
Aika rumasti sanottu, numero 13.
Eiköhän Cheek ole jo nyt kerännyt sen verran pätäkkää ja lisää tulee, että ei tartte ryhtyä sorsakuskiksi vuodeosastolle tai kadunlakaisijaksi. Kaapaisee vain muovikortit mukaansa ja muuttaa jonnekin Pattayalle, jossa sitten elää muistoissaan ja paistattelee suomalaisturistien ihailussa. Tai sitten ei.
Et tainnut ihan ymmärtää.
Tai sitten käy samat kun Tuksulle (tosin se nyt ei koskaan ole saavutuksillaan päässyt huipulle) = alkoholisoituu, koko olemus näyttää räjähtäneeltä ja huutelee sitten ympäriinsä, kuinka hän on suomen tunnetuin julkkis ja näyttää paremmalta kuin kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa pelkään minäkin. Cheekkiä on jo varmasti kosiskeltu kokoomuksen riveihin, sillä hän on juuri sellainen kiiltokuvamainen keulakuva, jolla saadaan politiikasta kiinnostumattomien äänet.
Uskoisin että hänelle pedataan vielä urheilu- ja kultturiministerin paikka jos lähtee nostattamaan kokoomuksen kannatuslukuja.
Eipä sillä sitten ollut paljoakaan sanottavaa, kun nyt jo pistää pillit pussiin. Joten se siitä "lahjakkuudesta". Todella lahjakkaiden esiintyjien karisma riittää vuosia ja vuosikymmeniä ja he pystyvät uudistumaan. Rap-genressä nämä suurimmatkin "lahjakkuudet" ovat näköjään kovin lyhytaikaisia.
Kieltämättä biisit, etenkin sanoitukset, ovat sellaisia, että 10 vuoden kuluttua kuulostavat todella korneilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin luulen. Kyllähän kokkarit tarvitsee uuden idiootin, kun Stubb ohjataan EU:iin johonkin virkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä biisit, etenkin sanoitukset, ovat sellaisia, että 10 vuoden kuluttua kuulostavat todella korneilta.
Ai vasta kymmenen vuoden päästä?
"Ennen aurinkomatkoist sai kylmii väreit, nykyään harvat hotellit on kyllin päheit"
:D :D :D
Tekee musiikkia muille? Pyörii muuten musabisneksessä? En tiedä millaisia työtehtäviä sillä alalla voi olla kun en alaa tunne, mutta kai siellä muitakin hommia on kuin artistina esiintyminen.
Joo politiikka kuulostais just sopivalta, sinne vaan kokkareiden riveihin ääniä haravoimaan! Ja kerran ku sisälle pääsee, niin korttinsa oikein pelaamalla voi jatkaa hommaa pitkäänkin.
Autokauppiaaksi. Autot kiinnostaa ja suu käy.
Cheek on kännissä baarissa ja selittää porukalle miten JARE SITÄ JARE TÄTÄ JAREJAREJAREJARE PANEE SITÄ PANEE TÄTÄ.
Se sanoo, että AAH ja häipyy ulkomaille
Vierailija kirjoitti:
Eikö cheek ole itse puhunut, että tämä oli viimeinen levy. Joten voi poistua julkisuudesta myös "tyylikäästi". Cheekillä on oma levy-yhtiön, ehkä tekee töitä sen saralla...
Ei vaan sanoi, että teki kuin olisi viimeinen levy, never say never. Ja aikoo kuulemma jatkaa silti vielä. Eli kun suosio alkaa hiipua, tekee uuden levyn ja koittaa, jos vielä pääsisi takaisin pinnalle.
On taas kateellisten panettelua... :D
Itsekin on sanonut että ei hän voi tuota Cheek juttua jatkaa enää kovin pitkään, juuri sen takia että ei se enää nelikymppiselle ole katu-uskottavaa. Hänellä varmasti riittää töitä oman levyfirman ym. puitteissa ja perustaa perheen. Kyllähän sen huomaa hänen puheistaan esim. edesmenneestä isästään, että varmasti haluaa jälkikasvua. Mä luulen että juuri se orastava vauvakuume on sen takana että on tehnyt levyä kuin viimeistä.
Vierailija kirjoitti:
On taas kateellisten panettelua... :D
Itsekin on sanonut että ei hän voi tuota Cheek juttua jatkaa enää kovin pitkään, juuri sen takia että ei se enää nelikymppiselle ole katu-uskottavaa. Hänellä varmasti riittää töitä oman levyfirman ym. puitteissa ja perustaa perheen. Kyllähän sen huomaa hänen puheistaan esim. edesmenneestä isästään, että varmasti haluaa jälkikasvua. Mä luulen että juuri se orastava vauvakuume on sen takana että on tehnyt levyä kuin viimeistä.
Odottelinkin jo kade-korttia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää
Cheekin ongelma on että hän ei ole musikaalinen eikä luova ja ympärillä on ollut aina pelkkiä jees-miehiä, niin hänestä ei ole esimerkiksi tuottajaksi tai biisintekijäksi, ei tavallisten bändien eikä rapjuttujen tapauksessa. Kun oma rappiura loppuu, niin Cheek on loppu. Tulee kymmenen vuoden päästä kaapista.