Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitely erillään ollessa

Vierailija

Olemme poikaystäväni kanssa etäsuhteessa. Meillä menee muuten ihan hyvin, mutta lähes aina kun olemme erillään, alamme riidellä typeristä asioista :/ Enemmän minun aloitteestani. Onko muilla kaukosuhteessa olevilla tällaista...?

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä, juurikin noin. Kun olemme yhdessä, on kaikki selvää ja onnellista. Erillään ollessamme lataan kauheita kierroksia, laitan välillä ikäviä viestejä, olen ikävä ties miten. Pitäisi kitkeä nämä huonot tavat pois.

Vierailija

Mistähän tämä mahtaa johtua...? Itselläni luulen osittain johtuvan ainakin ikävästä, mutta mistähän muusta myös... Ap.

Vierailija

Mulla se johtuu ikävästä ja yksinäisestä olosta ja liikavilkkaasta mielikuvituksesta. Kun tapaaminen lähestyy ja vietämme aikaa yhdessä ja vielä hetki eron jälkeen on kaikki hyvin. Seuraavana päivänä alkaa jo ikävät ajatukset vaivata ja typeriä viestejä saattaa lähteä. Naurettavaahan tuo on ja yritän tietoisesti keskittyä vain myönteiseen viestintään.

Vierailija

Mä erosin poikaystävöstäni kun aina hakemalla haki riidan aihetta typeristä asioista. Piinasi viesteillä kokoajan. Aikani tuota siedettyäni en enää halunnut edes nähdä koko tyyppiä ja pistin jutun poikki. Oli himppasen rasittavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat