Miksi osa miehistä ei osaa pitää kikkeliään kurissa

Vierailija

vaan pitää väkisin tyttöjä maata

Kommentit (10)

Vierailija

Mä oon aina miettiny miten nää puskaraiskarit pystyy siihen kaikkeen. Eka vaanitaan puskassa sopivaa uhria jännittyneenä ja peloissaan. Sit aletaan hommiin ja pystytään saamaan kaiken pelon ja jännityksen keskellä muna pystyyn ja sekstailemaan neutraalisti. Vai onkohan se väkivalta ja jännitys osa sitä koko nautintoa?

Vierailija

En ymmärrä, mikä näitä turvapaikanhakija ukkoja oikein vaivaa? Onko heillä jokin geeni, joka laittaa kikkelin pystyyn ja sumentaa järjen naisia nähdessään? Heille kelpaa kaikki naiset, nuorista vanhoihin. Miten he voivat olla niin kiinnostuneita naisista? Säälittäviä reppanoita , rumia , pienikokoisia, kielitaidottomia ja sivistymättömiä ukonkäppäniä.

Vierailija

Eli minkä osan miehistä lasket tähän?  Minulla ei ole koskaan edes tullut mieleen raiskata vaikka toki mahdollisuuksia olisi vaikka kuinka paljon.

Vierailija

Kun mies näkee naisen, primitiivinen eläimellinen kiima ottaa vallan ja hän ei pysty hallitsemaan itseään. Vietit vievät ja aivot eivät enää toimi.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niillä on aivot kiveksissä
Uusien tutkimusten mukaan ihmisellä on suolistossa ikään kuin toiset aivot, jotka vaikuttavat mielialoihin.

-Mies 29v + 1v-

eli mikä on raiskaajan ruokavalio?  :P

Vierailija

Olen minä tätäkin ihmetellyt aina. JOTENKIN pystyn ehkä käsittämään sen, että mies humalapäissään vaikka jossain pippaloissa päätyy raiskaamaan iltaansa kanssa viettäneen naisen, joka H-hetkellä kieltäytyykin. En siis sano että ymmärrän tätä tai hyväksyn, mutta tuon vielä jotenkin pysty käsittämään. Mutta nämä puskaraiskarit, mitä helvettiä oikeasti...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat