Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seppälän Koulukuvat, 35 000 palautetta

Vierailija

"saimme tänä vuonna hurjat 35 000 palautetta! Vuodenvaihteen jälkeen alamme sulatella kinkun lisäksi palautteitanne ja pohtia, miten voisimme kehittää kuvistamme entistä parempia.

Sen verran kuitenkin jo tiedämme, että haluamme ottaa jatkossakin laadukkaita, aikaa kestäviä ja lasten itsensä näköisiä valokuvia."

Onko tässä aistittavissa rivien välistä, että valituksia laadusta on tullut melkoisesti?
Oli meinaan järkyttävän huonoja kuvia tänä vuonna!

Kommentit (4)

Vierailija

Itselläni ei ole kokemusta. Mutta yhdet äidit jutteli tästä ja valitti hintaa ja laatua ja liian nopeasti räiskittyjä kuvia. Luokkakuvassa kuulemma isolla osalla silmät kiinni.

Vierailija

Ai jaa, itse olin ihan tyytyväinen. Meillä on seinällä Seppälän ja Suomen koulukuvauksen ottamat sisaruskuvat vierekkäin, ja kyllä jälkimmäinen on tarkkuudeltaan surkea edelliseen nähden. 

Vierailija

Seppälänk. on ollut huonoimmat kuvaajat. Monesti en ole saanut sitä mitä olen tilannut esim.passikuvat. Mutta lasku on tullut hyvin. En tiedä johtuuko ongelma isosta koulusta jossa kuvattavia on paljon vai ovatko valokuvaajat muuten vain huithapeleita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat