Äänestä parasta ja auta!
1.Eeli Jules Mikaeli
2.Eeli Julian Mikaeli
3. Eeli Julias Mikaeli
4. Eeli Kristian Mikaeli
5. Eeli Mikael Kristiani
6. Eeli Mikael Juhani
7. Eeli Kristian Juhani
Mikä ois paras?
Kommentit (14)
ja mikä on tuo eeli eeli..ihmesana juttu??
eeli mikael tai eeli mikaeli olis mun mielestä parempi kuin yksikään noista kolmen nimen vaihtoehdoista.
Eeli Mikaeli on minustakin mahtis ja ongelmia onkin tuottanut tuo kolmas nimi.. Isäni on juhani niin siitä olen yrittänyt mukaan vääntää ja miehen nimi kristian niin siitä se..
Mies vaan on ollu Juhania vastaan niin olen yrittänyt vääntää siitä vähän erilaista.. Eeli Juhani Mikael olis kyllä muuten hyvä. Laitetaan seki kuiten harkintaan.
äänestysprosentti jää luvattoman pieneksi..:)
missä olet ollut uskonnontunnilla? eeli tarkoittaa " jumalani" .
ja sitaatti löytyy evankeliumista, en nyt muista mistä niistä. jeesuksen sanotaan huutaneen tän ristillä, tarkoittaa jumalani, jumalani, miksi minut hylkäsit.
aika pessimistinen nimivalinta sulla... :(
no enpäs olis tuota tiennyt,, toisaalta tuo pikkuinen on ihan jumalainen.. voihan sitä positiivisestikin ajatella :)
noin uskonnollista nimeä lapselleni, jos en tuon vertaa ole tietoinen asiasta...
no eipä siinä mitään. jos eeli saa pikkuveljen, voi hänelle antaa nimeksi vaikka sen palstallakin monesti mainitun lars leevin?
että eipä siinä mitään. Serkkuni hilleri vaan on Leevi, mutta toisaalta sitten niin ei hänkään varmasti kamalasti ole raamattua selaillu ku nimen on antanu..
toi kolmas nimi ei oikein sovi. Ei kai sillä väliä vaikka veljellä on kolme nimeä? Ei se määrä vaan laatu ja kokonaisuus.
Aluksi oudoksuin, mutta maiskuteltuani tuntuu tosi kivalta! Tuo ihan uuden vivahteen nimeen!
Marra:
Mun mielestä tuo kolmonen, Eeli Julias Mikaeli on ihan yliveto. Kristian- ja JUhani-sisältöiset on heikoimmat.
Eeli on tosi hieno nimi kyllä, laittoi sen perään lähes mitä vain. Hyvin oivallettu!