Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni puhelimesta löyty TINDER?!?!?!??!

Vierailija

Muutettiin 2kk sitten uudelle paikkakunnalle, josta ei tunneta ketään ennestään. Minulla pari työkaveria, ei muuta.

Eilen näin, että mieheni puhelimeen tuli "ilmoitus". Huomasin Tinderin logon siinä. En ole nyt ihan 100% varma, mutta aika varma.

Mies on muutenkin ollut tosi tarkka iphonostaan n. 1kk ajan. Jos se on ollut jossain (poissa hänen ulottuvista), on hän joskus ihan paniikissa "raivoissaan" etsinyt sitä.

Muuten meille on mennyt tosi hyvin. Tuli myös mieleen se, kun mieheni on kertonut miten hänen kaverinsa ovat kaataneet tinderistä monia tyttöjä.

Ollaan kummatkin 24v. Uskallanko kysyä, että onko hänellä Tinderi? Voi valehdella vastauksen... Pitääkö itse yrittää saada kännykkä haltuun? En tiedä hänen pääsykoodia..

Mitä teen?

Kommentit (4)

Vierailija

No jos kerran tunnistit logon ja oot aivan varma, että se on tinderin niin mitä epäselvää tossa sitten on? Ite oon bongannu tinderistä toooodella monia tuttuja, jotka varmuudella varattuja. :|

Vierailija

Kysy. Jos mies skitsoaa tai on epämääräinen, niin on jotain salattavaa. Jos olisi vain itsetunnonkohotuksen takia siellä, niin voisi myöntää. Tai tee feikkiprofiili sinne ja selaa itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos kerran tunnistit logon ja oot aivan varma, että se on tinderin niin mitä epäselvää tossa sitten on? Ite oon bongannu tinderistä toooodella monia tuttuja, jotka varmuudella varattuja. :|

No oletko kertonut niille toisille osapuolille mitä niiden kumppanit touhuaa?! Vai vaan mielessäsi ajatellut, että tuokin ja jatkat ystävyyttä niinkuin ei mitään?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat