Mitä tää teksti tarkoittaa tuossa kuvassa? englantia

Kommentit (8)

Vierailija

Tartu naistasi takapuolesta sellaisten miesten edessä, jotka haluavat häntä ja tartu naista sellaisten naisten edessä, jotka haluavat sinua. 

Vapaa suomennos, ei sanasta sanaan. 

Vierailija

No sitä että kouraisemalla naisensa peppua, mies voi osoittaa muille miehille omistavansa naisen. Eli "turha tulla tätä naista yrittää. Käykö kateeksi."

Ja halukkaille naisille, että miehellä on jo nainen. Ja että "Minä oon melkonen uros, tekeekö mieli."

Vierailija

Tarraa kiinni naisen perseestä miesten edessä jotka haluavat häntä ja tarraa kiinni naisen perseestä naisten edessä jotka haluavat sinua.

Vierailija

Ap, nyt on ihan pakko kysyä, minkä ikäinen olet? Tuossa lauseessa ei ole yhtään vaikeaa sanaa eikä yhtään vaikeaa rakennetta - kuinka ihmeessä et itse osaa suomentaa sitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarraa kiinni naisen perseestä miesten edessä jotka haluavat häntä ja tarraa kiinni naisen perseestä naisten edessä jotka haluavat sinua.

Edessä jotka haluavat sinua? ??? Vittu kun ihmiset eivät osaa äidinkieltään.

Vierailija

Lapsena putosin ydinreaktioriin Seitsemän veljeksen kanssa ja minusta tuli ÄIKÄN OPEEE!!! Supervoimiani on mm. keskustelupalstoilla päteminen ja kolmiosaisten yhdyssanahirviöiden tuottaminen!!

T: ÄIKÄN OPE

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat