Mitä mieltä Chanelin Coco Mademoiselle -tuoksusta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa, että mistä saisi tyhjiä Chanelin pulloja 30-35ml kokoisina?
Ostin tänään kaksi 15ml täyttöpulloa, joten olisi mukavaa ottaa käyttöönkin.[/quote
Jos et ihan välttämättä halua juuri Chanelin pulloa, niin esim. Cailapilla on valikoimassa uudelleen täytettävä parfyymipullo.
Tuo kyseinen tuoksu on siitä hassu, että ainakin minun ihollani se haisee sellaiselta tyhjältä lasitölkiltä, jossa on ensin ollut kurkkusäilykettä ja sitten vadelmahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyseinen tuoksu on siitä hassu, että ainakin minun ihollani se haisee sellaiselta tyhjältä lasitölkiltä, jossa on ensin ollut kurkkusäilykettä ja sitten vadelmahilloa.
Mulla oli aikoinaan tuon tyyppinen toiselta valmistajalta. Tuoksua meni hukkaan, kun pullo vuoti. Jäin enemmänkin miettimään, josko ihmiset kierrättää vanhat Chanelin pullot ja vie ne esim. Stockmannin Chanelin osastolle tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä sai niin surkean vastaanoton, niin mikä sitten teistä on hyvä tuoksu? Ap
Minusta se on ihana tuoksu! Valitettavasti taidan olla herkistynyt sen jollekin ainesosalle enkä enää uskalla ostaa. Atopia syynä.
Tuoksujen kohdalla pitää myös muistaa, että ne tuoksuvat hieman eriltä eri ihmisten iholla. Jos joku haistaa tässä suolakurkkuja, niin se vivahde voi myös tulla kantajastaan.
Osaako kukaan sanoa, että mistä saisi tyhjiä Chanelin pulloja 30-35ml kokoisina?
Ostin tänään kaksi 15ml täyttöpulloa, joten olisi mukavaa ottaa käyttöönkin.