Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tabletti + siihen liitettävä näppäimistö, vai 2 in 1 -laite (tablettiläppäri)?

Vierailija

Kumman valitsisitte?

Kommentit (11)

Vierailija

Pikkuläppärin ehdottomasti. Paljon tehokkaampi ja nopeampi. Mä ostin eka tabletin ja näppiksen siihen, sit totesin että oli huono ratkaisu. Tai no riippuu toki missä sitä käytät, mutta sulla varmaan on älypuhelin, se ajaa ihan saman asian kuin se tabletti.

Vierailija

Mulla on iPad ja tässä näppäimistö enkä mistään hinnasta vaihtaisi pois!
Älypuhelimella en tykkää selata, on niin hidas kirjoittaa ja esim sähköpostin liitteet hankalasti luettavia kun ovat niin pieniä.
Ja tavallinen läppäri minulla on myös, mutta tavalliseen nettiselaamiseen ja sähköpostin käsittelyyn en jaksa aina ruveta läppäriä availemaan vaan iPad on paljon kätevämpi.

Vierailija

Mulla on iPad + Logitechin näppäimistöllinen kansi, johon padin saa pystyyn, ja on aivan loistava. En vaihtaisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikkuläppärin ehdottomasti. Paljon tehokkaampi ja nopeampi. Mä ostin eka tabletin ja näppiksen siihen, sit totesin että oli huono ratkaisu. Tai no riippuu toki missä sitä käytät, mutta sulla varmaan on älypuhelin, se ajaa ihan saman asian kuin se tabletti.

No ei tasan aja. Esim. en itse todellakaan haluaisi kirjoittaa älypuhelimella tänne palstalle, on kovin hidasta kun on pieni näppis. Ja selaaminenkin tympeää. Pädissä on kunnon näyttö ja kannessa oleva näppis on normikokoinen niin että pystyy kirjoittamaan kymmensormijärjestelmällä. 

Itselläni on kyllä padin lisäksi pöytäkone, syystä että olen peliharrastaja, mutta ei sitä muuhun kuin pelaamiseen tule käytettyä. Kaikkeen muuhun riittää iPad oikein hyvin. Ja toisaalta niitä pelejä ei voisi millään läppärillä pelatakaan joita itse pelaan.

Vierailija

Minulla on "oikea" läppäri kotona, mutta tarvitsisin nyt jonkin helpommin mukana kannettavan vaihtoehdon. Eli siis joka soveltuu esim luennolla muistiinpanojen tekemiseen (siksi näppäimistö), mutta myös selailuun yms. Tabletti + näppäimistö olisi varmaan kaikista helpoin kantaa mukana, mutta tuollainen 2 in 1 kuulostaa myös mielenkiintoiselta.

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat