Pariskunnan juhlapukeutuminen häihin

Vierailija

Oletteko sitä mieltä, että pariskunnan juhlapukeutuminen pitäisi olla yhteen sointuvaa, esim. hieman samoja värisävyjä käytössä? Mitä pitää ylipäätään ottaa huomioon pukeutumisessa/etiketissä häihin?

Kommentit (6)

Vierailija

Ja tarkennan vielä siis, että pariskunnan mennessä vieraaksi häihin :D 

Miehellä tumman puvun kanssahopeanharmaa kravatti ja siinä hopeinen neula. Lisäksi hopeiset kalvosinnapit. Itse olin alunperin suunnitellut pukeutuvani mekkoon, jonka kanssa tulisi kullanväriset, hieman näyttävemmät korut. Nyt kokonaisuus pariskuntana vaikuttaa huonolta.. Pitäisikö minun mielestänne muuttaa suunnitelmaa ja vaihtaa myös edes hopeisiin koruihin ja asusteet miettiä mekon kanssa uusiksi?

Vierailija

No en tietenkään ole mikään jatke. Mitä nyt haluaisin kokonaisuuden olevan mahdollisimman tyylikäs ja sopivan juhlava. 

Lisäksi miehen pukukokonaisuus on täysin uusi, joten sitä ei luonnollisesti aleta uusiksi ostamaan taas.

ap.

Vierailija

Mulle neuvottiin,että kravatti ja taskuliina olisi hyvä sointua naisen asuun.Elikkä meillä meni niin et Mulla oli punainen huivi ja miehelle kraka ja se liina tuli samaa värisävyä ku mun huivi.Käytiin sillon ostaa miehelle uus puku kaverin häihin ja näin meitä neuvottiin.

Vierailija

Minusta näyttää lähinnä naurettavalta, jos pariskunta on pukeutunut liian yhdenmukaisesti. Mutta tyylissä pitäisi olla jotain samaa, eikä asuissa mielestäni saisi olla sellaisia värejä jotka riitelevät toistensa kanssa totaalisesti.

Vierailija

Me olemme mieheni kanssa yleensä hieman soinnuttaneet asuja yhteen, esimerkiksi solmiosta ja mekosta on löytynyt samaa sävyä. Liian silmiinpistävää "paripukeutuminen" ei mielestäni saa olla. 

Itse vaihtaisin asusuunnitelmaa, jos eivät näyttäisi hyviltä yhdessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat