Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Access Denied

Vierailija

Mitä tuo tarkoittaa?
Miksi se joskus tulee ja joskus ei.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olet sanonut jotain sellaista, joka ei natsaa moden (sanoman) mielipiteen kanssa tai muutoin käyttäytynyt sopimattomasti.

Vierailija

Mulla ainakin sitä tuli vain joihinkin ketjuihin. Esim. Jos aukaisin 10 eri keskustelua osaan tuli tuo acces denied. Jos kokeilin sammuttaa selaimen tai painoin uudestaan se saattoi aueta. Katosi kyllä about kuukausi sitten koko ongelma minulta, onneksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet sanonut jotain sellaista, joka ei natsaa moden (sanoman) mielipiteen kanssa tai muutoin käyttäytynyt sopimattomasti.

Kyllä se näin menee.

Vierailija

Kannattaa sitten välttää kaikkea mikä liittyy sanoma oyhin.
Ainoa poistojen tarve olisi viestit jossa suoraan solvataan yksityishenkilöitä nimeltä,mutta täältä tuntuu poistuvan aivan normaaleja keskusteluita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta kun on 4 eri yhteyttä niin ei paljon Access Denierit paina,aina joku toimii.

Yksi hommalainen kertoi tehtailevansa rikoksia tällä palstalla kahdelta työkoneelta, työpaikan luurista, omalta kotikoneelta ja puhelimestaan. Työnantaja on varmaan tyytyväinen kun tyyppi viimein jää kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun on 4 eri yhteyttä niin ei paljon Access Denierit paina,aina joku toimii.

Yksi hommalainen kertoi tehtailevansa rikoksia tällä palstalla kahdelta työkoneelta, työpaikan luurista, omalta kotikoneelta ja puhelimestaan. Työnantaja on varmaan tyytyväinen kun tyyppi viimein jää kiinni.

Tä,tehtailevansa rikoksia?
En oikein ymmärrä.

Vierailija

Tuo on kyllä hämärä homma, oletan että kyse banneista kun en itse pariin päivään päässyt kirjoittamaan tai peukuttamaan, aina tuli access denied. Silti välillä päästi keskusteluja lukemaan, välillä access denied, välillä access denied koko aihe vapaalle. :D Ihme asetus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä.

Tyyppi kirjoitteli aivan sairaita juttuja, joissa syyllistettiin kokonaisia kansanryhmiä ja lietsottiin vihaa, raivoa ja väkivaltaa. Käytti sellaista hommaforumilla yleistä kieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä.

Tyyppi kirjoitteli aivan sairaita juttuja, joissa syyllistettiin kokonaisia kansanryhmiä ja lietsottiin vihaa, raivoa ja väkivaltaa. Käytti sellaista hommaforumilla yleistä kieltä.

Pakko kysyä, että oletko koskaan käynyt hommaforumilla? Itse olen pari kertaa ja keskustelu oli paljon sivistyneempää kuin täällä. Hommalla toki käytössä omat terminsä kuten vaikka "nuivistua" mutta en huomannut että kielenkäyttö olisi erityisen rasistista tai leimaavaa. Täällä olen lukenut moninkertaisesti törkeämpää tekstiä.

Vierailija

Niissä ketjuissa on keskusteltu hys hys-asioista, jotka on parempi pitää lampailta (eli suomalaisilta) mahdollisimman hyvin piilossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat