*** HAAHUT VKO 7***
Kommentit (69)
Kysyisinkin nyt, että mitä mieltä olette? Aloitanko tuon pinon jo näin sunnuntai-iltaisin vai vasta maanantaina joskus iltapäivällä? Nyt ainakaan vähään aikaan kun en ehdi ma-aamupäivisin koneelle...
Enni-Maija; toivon sydämeni pohjasta, että teille nyt se plussa paukahtaisi, ettei tarvisi mennä niihin kalliisiin koeputkihoitoihin. bdbdbd
Elisabeht72; hui, kuinka hurja yö teillä on ollut. Kyllähän tuollainen aina säikäyttää. Pikaista paranemista tytölle!
Pirpula; Voihan se ovis olla vielä edessä päin, jos kerran viime kiertokin oli 36 päivää. Pitelen peukkuja, että ovis vielä ilmoittaisi itsestään! bdbd
ON: kp 27/28-31 ei vielä menkkoja. Turvotuskin on lasehtinut :(. Nyt se täti tietysti tulee vasta ens viikon lopuks. Ei auta muuta kuin odotella... Eilen oli tuon kesken menneen raskauden LA:kin. Ihme kyllä en sitä muistanut, kun eilen tänne viestiä laitoin, heti sen jälkeen kylläkin. Vein sitten kynttilän ulos ja siellä se sitten koko päivän paloi. Illalla, kun mies tuli kotiin ensin ihmetteli sitä... Ei kylläkään puhunut koko illassa asiasta. Tosin oli kyllä niin väsynytkin, kun oli edellisenä yönä nukkunut vain pari tuntia...
Miten te muistatte viestiä kirjoittaessanne eri tyypit ja asiat mistä kommentoida. Te nimittäin osaatte niin hienosti huomioida jokaisen! Onkohan se jotain mitä oppii tässä kun aikansa seurailee ja oppii tuntemaan tyypit vai? Nyt tuntuu et en vielä muista kenestäkään paljon mitään:(Nyyh... No enköhän minäkin opi vielä:)
Olin itse alussa myös ihan ihmeissäni, miten kaikki nikit muistaa ja kelle piti kommentoida ja mitä. Mä en tiedä miten muut tekee, mutta mä ite pidän tän haahusivun auki ja aukaisen wordin ja puhtaalle sivulle kirjoittelen tekstit ja kommentit ja jos en muista kelle kaikille piti kommentoida, niin käyn sitten siltä vaihtelen sitten vauva sivun ja wordin välillä. Sillain ei tarvi miettiä kelle unohtaa kommentoida. Aina toki en jaksa itekkään sitä tehdä ja sillon tulee kirjoitettua omaa napaa enemmän. Eikä sitä aina tarvi kaikkea kommentoida. Älä siitä murehdi. Jokainen varmaan löytää sen " oman tapansa" miten kirjoittelee tänne. Mutta tässä mun vinkki. Jotkut vissiin aukaisee kaksi selainta vierekkäin. Toiseen kirjoittaa ja toisesta tarkistaa mitä ja kelle piti kirjoittaa. Sitä en ole itse kokeillut, mutta toimii käytännössä katsoen varmaan samalla tavalla kun toi mun word-hässäkkä. ;-)
titi
Oiski ollu liiaksi tuuria jos tälläkin kertaa eka kierto ois ollu sen 28pv niinku aiksemmin kaavintojen jälkeen. Ei oo menkkoja näkynyt, joten, enpä sit vielä huomen aamulla pääse labraan, vaikka aika on varattuna. Toivottavasti eivät ala siellä sitten mussuttamaan mitään kun menen sitten eri päivänä.
Pms oiretta kyllä on, oon ihan kiukkuinen. Ja sit iski vielä flunssa ja lapsetkin kipeenä, niin jopas on ollu elämää tässä....itkua ja hermot menee.
Keskiviikkona pitäis menkkojen alkaa, jos ois uskomista siihen ultrassa nähtyy ovikseen. Siis jos on sen 14pv oviksen jälkeen alkamassa menkat.
Toivottavasti nyt alkasivat sitten, ettei tarvi alkaa sitä lääkärin soittoaikaakin siirtämään.
Joo, omaks navaks meni tääkin. Väsyttää sen verran, ettei nyt muista yhtään mitään muiden kirjoituksista. Eli taidan mennä nukkumaan.
-Porkkana kp 31-
Kävittekö jälkitarkastuksessa? jos niin kauanko oli kaavinnasta aikaa?
Tuliko teillä mitään palasia kaavinnan jälkeen?
Itsellä tulee kaavinnasta nyt 3vk:a 4pv ja tänään tuli siteeseen joku ihme palanen, liekö kuuluu asiaan...
Katsotaan millaisen systeemin kehittelen itselleni:) Toi word-hässäkkä kuullosti hauskalta...hih, hihi!:)
Hyviä öitä itsekullekkin!
Maria80: Mun mielestä pinon voi aloittaa jo sunnuntaina, ihan miten se sulle vaan on helpompi. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Olen itsekin huomannut, et noi ireet tulee ja menee ja vasta sit kun menkat alkaa, kannattaa murjottaa. Minä jos kuka täällä tiedän, kun olen keskenmenon jälkeen jo toista vuotta täällä niitä ihmetellyt.
Porkkanalle iso jaksuhali...täällä me vaan sun kanssas kökitään. Onneksi kummankin kohdalla tutkitaan jo mistä kyse...
Ronyn: Mä en käynyt varsinaisessa jälkitarkastuksessa ollenkaan, kun 5 vk keskenmenosta tuli kovia vatsakipuja (ilmeisesti ovis) ja menin niiden takia naistenklinikalle. Siellä kuitenkin ultrattiin ja sitä ennen terkarissa oli otettu verikokeet, niin en kokenut enää tarpeelliseksi. Mut jos on mitä tahansa oireita ja vuotoa edelleen noinkin pitkän ajan jälkeen, kannattaa kyllä mennä.
Elisabethille kuumekouristuksista: Mulla on itselläni ollut niitä lapsena ja samoin lapsilla päiväkodissa. Vanhemmat aina kauhistuneina kertoo niistä. Näillä perheillä kohtauslääkkeenä Stesolid Prefil-peräruiske, jota käytetään myös epilepsiakohtauksiin. Tuttua tavaraa mulle, epileptikolle. Kuumekouristukset kuitenkin yleensä loppuu kolmeen ikävuoteen mennessä. Mulla kuitenkin edelleen, jos tulee kuumetta, se nousee yleensä aina yli neljäänkymmeneen. Jotkut meistä vaan reagoi siihen vahvemmin.
(.) Pisteet on täälläkin taas tauon jälkeen käytössä ja ekan viikon saldo on -2kg. Nyt siis ollaan tasa 80 kilossa ja matka on vaan alaspäin. Kipinä siihen tuli, kun kokeilin huhtikuun lopussa kuororeissulle mukaan tarvittavaa kansallispukua ja totesin sen liian pieneksi vyötäröltä. Joka tapauksessa sitä varmaan joutuu suurentamaan, kun en usko, että saan kaikkea määräaikaan mennessä pois, mutta aina vähemmän... KP:t heittää 23/27-34, ovista en löytänyt tikuttelemalla, mutta aloitinkin vasta kp 14. Hailakkaa viivaa näyttää edelleen. Lämpöjä en ole edes mittaillut. Toivon, et ovis olis ollut aiemmin ja osunut lomaviikolle. Silloin tuli pupuiltua oikein urakalla. Mieskin eilen kyseli " nipsnipsien" perään ja sanoin, etten löytänyt...hän juhli jo, et sit ne on olleet lomalla. Rintoja ei kuitenkaan tavallisesta poiketen arista...Päätä särkee senkin edestä vaikkei pitäis olla mitään stressiäkään.
Meillä on muuten tänään puolivuotishääpäivä...Mies lähtee huomenna Englantiin, joten käytiin eilen juhlistamassa syömällä nepalilaisessa ravintolassa. Hitsi et oli taas nannaa. Koko päivän pisteet siihen meni, mut ei onneksi ollut nälkä ennen sitä tai sen jälkeen.
Nyt töihinpäin. Päivänjatkoja!!!
Nonsense
Rentouttava viikonloppu takana, aamulla pomppasin sängystä oikein innolla! Jokohan alkais kevät piristää? Ja toinen asia mihin saa olla tyytyväinen on se että paino on tippunut odotettua paremmin! Eli siis herkuista pidättäytyminen ja itsensä rääkkääminen lenkkipolulla on tuottanut tulosta!
Mites te muut, kauanko odotitte km jälkeen että jatkoitte yritystä ja milloin tärppäs (vai tärppäskö) ollenkaan? Meillä suunnitelmissa odottaa se 2 kkk, lääkäri kehotti odottamaan ainakin yhdet menkat. Toki ne ensimmäisetkin km jälkeen antaa odotuttaa...
Viime viikolla muuten lueskelin, että joku puhui tilastollisesta tod.näk tulla km jälkeen raskaaksi vasta toisesta kierrosta. Oliko näin vai ymmärsinkö väärin?
Hei!
Uusi viikko käynnissä ja rytmit ihan sekaisin. Olin koko viikonlopun poikkeuksellisesti töissä ja aamulla olin ihan sekaisin, että onko maanantia, tiistai vai keskiviikko...
Taisin itse puhua tuosta todennäköisyydestä. Tarkoitin sillä, että perhesuunnittelun mukaan lasta yrittävien pariskuntien raskautuminen ehkäisyn lopettamisen jälkeen on jotain 90% ensimmäisen vuoden (vai 9kk) aikana. Joten, jos nyt yritetään vasta kolmatta kiertoa, pitäisi todennäköisyyden parantua koko ajan:) Tää on tätä mun käänteistä positiivista ajattelua. Ja ihanneolosuhteista raskautuminen on joka kierto n.20-25% luokkaa...
Meillä taisi sitä paitsi mennä ovikset pieleen viime kierrossa, koska kierto oli niin lyhyt 24. Nyt kuitenkin yritystä jo kp7 ja joka toinen päivä mennään kp15 asti. Sen pitäisi riittää. Kohta papaan..en tykkää yhtään tosta ronkkimisesta. Kehitän siitäkin stressiä näin aamutuimaan...
No, hyvät viikon jatkot kaikille ja toivottavasti saadaan haahuihin plussa-uutisia tällä viikolla. +++++
Jumppis
Onnittelut heti ensi alkuun plussanneille Uusinupulle ja Floferille.
Maria80: Munkin mielestä pinon voi ihan hyvin aloittaa jo sunnuntaina, viikkopino on sunnuntaisin jo niin pitkäkin.
Elisabeth: Hui kun teillä oli pelottava vknloppu, paranemisia tytölle. Viestin kirjoittamisesta sen verran, että itse aukaisen vierekkäin 2 Vauvan webbisivua, joista toiseen kirjaudun sisään ja sinne kirjoittelen suoraan ja sitten toisesta ikkunasta kurkin mitä kellekin kuului.
ON: Pikaisesti ilmoittelen, että vihdoin menkat tuli, kierron pituus tällä kertaa vaivaiset 46 pv. Nyt alkaneessa kierrossa sitten terot (kp 20)käyttöön. PMS-oireet oli tässä edellisessä kierrossa tosi kamalat, tuntui että pää räjähtää, toivottavasti tasoittuu nyt terojen myötä nekin.
kun meitä on täällä haahuissa monta joilla on lugeja ollut niin kysympä:
onko kukaan luullut että on edelleen onnellisesti raskaana, vaikka keskenmeno on " pysynyt poissa" lugejen voimalla, eli siis vuoto ei ollut alkanut vaikka muuten raskaus olisi loppunut? Viikot ihan alussa 4 ja risat.
Mulla on ollut 3 tai 4 alkuraskauden km tässä vuoden sisään ja nyt tein viime viikolla plussatestin. Ei oikein mitään onnentunnetta ole ollut, kun lähinnä pelottaa minä päivänä vuoto alkaa. Tosin nyt sain selkeen plussan myös predictorilla joka reagoi vasta 50 yksikköön eli varmaan jotain on tapahtunut. eilen vaan alkoi tuntumaan että rinnat ei enää ole kipeät, ja yökötys loppui. Yleensä mulla on siitä muutaman päivän sisään alkanut vuoto.
Nyt olen ottanyt omin päin lugeja ja semmoset 75mg minidisperiiniä päivittäin ja pelkään että luget on ainoa syy miksei vielä vuoda.
on tämä kurjaa kun ei enää osaa yhtään plussasta iloita...
kävin vielä veritestissä tänään että huomenna näkee mikä on lukema.
Huoh...
jännä juttu muuten että kun tässä kierrossa mulle tehtiin munatorvien aukiolo tutkimus, niin tuli vahva plussa heti. Sehän aukasee torvia, mieleen tuli olisko mahdollista että alkiot on kiinnittyneet /jumittuneet aiemmin torviin ja menneet itekseen kesken?
Titi75; Siskoni häät ovat siis ensi lauantaina...
Elisabeth72; Minä käytän kommentoinnissa tuota kahden selaimen taktiikkaa...
Porkkana; toivottavasti menkat alkavat pian, että saat labrareissun hoidettua. Voimia!
Ronyn; Mulle tuli kutsu jälkitarkastukseen noin kahden viikon päähän kaavinnasta, osittain varmaan syy jälkitarkastukseen on siinä, että mullahan oli osittainen rypäleraskaus, jota täytyy siis seurata pitkään kaavinnan jälkeenkin. Mulla tuli myös jälkivuodon (jota siis kesti kaikkiaan lähes 8 viikkoa) seassa erikokoisia hyytymiä, eli niiden osalta ei pitäisi olla huolta. Mutta jos nousee kuumetta, vuoto alkaa haista tai tulee kipuja, tulee ottaa yhteyttä lääkäriin!
Nonna80; Pidän peukkuja pystyssä, että loman aikana olis tulosta tullut. Eihän sitä tiedä, jos vaikka kun aika tutkimuksiin tullut ja olette viettäneet stressitöntä lomaa, jos siinä olis olleet ainekset tärppiin! Aika monellehan on noin käynyt! bdbdbdbd
Menier; Meillähän on menossa pakollinen (lääkärin määräämä) 8 kk:n tauko yrityksessä (vielä olis siitä jäljellä n 2,5 kk). Ilman tuota pakollista taukoa olisimme varmaan odottaneet kolmet neljät kuukautiset ennen uutta yritystä, ihan siis itsemme kannalta, voimia keräten...
toini77; toivottavasti teroista on apua!
nipsunen; en osaa noiden lugejen kanssa auttaa, mutta ainakin äskettäin plussanneiden haahujen kanssa on ollut juttua juuri siitä kun oireet tulevat ja menevät päivittäin (siis sama selkokielellä; yhtenä päivänä oireita, toisena ei). Toivottavasti myös sulla olis kyseessä sama juttu. Tsemppiä ja voimia!
ON; kp 28/28-31 eikä merkkiäkään menkoista. No yleensä mulla kyllä alkaa ihan kertarykäyksellä, ilman ennakkovaroitusta. Eli vielä on toiveita, että alkais huomenna ihan ajallaan ja ehtisivät sitten pikkaisen jo hiipuakkin ennen lauantaita.
päivällä jouduin kirjottamaan kauheella kiireellä töistä niin että jäi pelkästään oman navan tuijotteluksi... (meinas pomo luikahtaa just selän takaa kun kirjotin)
Tänään illalla muuten väsytti aivan sairaasti, kaaduin sänkyyn klo 18 kun mies tuli kotiin ja uunista tuleva ruoan haju etoi ja äsken havahduin vasta iltapalalle. Hyvä merkki toisaalta?
Menier ja jumppakärpänen
mulle on lääkärit km tutkimuksissa " aika vähän" jauhaneet tuota onnistumisprosentti hommaa, vielä niin että tärpäämis prosentin lisäksi aina sanotaan " kuitenkin 75% toistuvia keskenmenoja saaneista onnistuu" =mulle ei edes yksityisellä kolmenkaan km jälkeen oikein tehdä mitään kun kuulemma tod näk onnistuminen olisi niin lähellä. No nyt on sitte 4. (tai viides) raskaus vuoden sisään, joten nyt on luvattu että ronkitaan oikeen kunnolla kun (jos) tämäkin menee kesken. Tiedä sitten... Mutta kyllä ne tilastot toisaalta lohduttaa vaikkakin toisaalta tuntuu ärsyttävältä kuulla lääkärin suusta noita...
nonna, ja muut jotka tauosta haaveilivat:
kyllä välillä tosiaan tekee mieli olla ihan ilman tätä raskaaksi tulemisen/raskauden/keskenmenon ajattelemista. Me pistettiin tossa " pillit pussiin" myös vähäksi aikaa, kun saatiin tontti ja alettiin suunnitella raksa projektia. No tietty nyt sitte tärppäs just, eli tauko " lykkääntyy" . Mutta haluaisin ainakin henk koht välillä saada aivoihin sellaisen on/off napin josta sais tyhjätä tän ajattelemisen ja kp:t ym. pois... mutta kun ihmismieli ei ole niin helposti huijattavissa ;o) Toivottavasti se kuitenkin teillä onnistuu jos siitä haaveilitte. Kyllä tauko/loma/irtiotto välillä piristää kummasti!
Joku minulle tuolla vinkkasi kun kyselin km saaneista haaveilijoista et tälläinen porukka jo on kasassa.
Siispä saanko liittyä joukkoonne?Olin SyysSÄTEISSÄ kunnes sain viikko sitten sunnuntaina rv:lla 10 keskenmenon,ennestään minulla on kesäkuussa 4 vuotta täyttävä tyttö ja toukokuussa 2 vuotta täyttävä poika.
Ikää minulla on pian 23v ja perheeseemme kuuluu lisäksi aviomieheni 23v ja siperianhusky Riki.=D
Esikoista yritimme 3kiertoa ja tärppäs,kakkosta kaks kiertoa ja enkeliä 1kierron..ja nyt aion laihduttaa muutaman kuukauden ja sitten yritämme uudestaan,painoa löytyy KAUHEAT 94kg ja pituutta vain 165cm.
Jonzu
Onnittelut plussasta!!! Toivottavasti nyt kaikki menis hyvin!
Kysyit lugeista. Mullahan oli viimeisimmässä keskenmenneessä raskaudessa luget käytössä ja kyllä se vuoto vaan puski tulemaan. Ekan kerran tuhrua tuli rv5+ ja enemmän alkoi vuotaa rv6+ ja muutama päivä siitä kohtu todettiin täysin tyhjentyneeksi. Joten ainakaan omalla kohdallani luget eivät pitäneet vuotoa poissa.
Onnea raskauteesi vielä kerran!!! Ja tervetuloa ex-haahuihin heti kun siltä tuntuu :-).
neronja rv10+5 (tässä päivä kerrallaan puksutellaan eteenpäin. 1.3. oleva np-ultra tuntuu olevan toivottoman kaukana...)
Tsemppiä kaikille ja plussaonnea!
Menier: Meillä keskenmeno vuoto kesti kaikenkaikkiaan 7(!) viikkoa ja siitä sitten reilun viikon päästä alkoi menkat... Heti niitten ekojen menkkojen jälkeen aloitettiin yritys (saatiin lääkäriltä lupa), mutta eka yrityskierto oli 36 päivää, joten en varmaankaan ovuloinut. Nyt siis toinen yrityskierros menossa. Tsemppiä teille uuteen yritykseen!
Jumppis: Toi sun käänteinen positiivinen ajattelu kuulostaa todella hyvältä! Taidan ruveta käyttämään sitä itsekin. Tässä kierrossa on siis paljon paremmat mahikset kuin edellisessä! :)
nipsunen: Oikein paljon onnea ja tarrasukkia matkaan! Toivottavasti tällä kertaa ihan oikeesti onnistaisi.
-Jonzu-: Pahoittelut ja tervetuloa mukaan.
Titi75 ja Maria80:Kiitos ovistsempeistä! Ne taisivat auttaa.. Tai ainakin eilen sain Aconin testiin jonkinnäköisen testiviivan. Se oli MELKEIN yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Siis nega, mutta kuitenkin. Aikaisemmin en ole saanut testiviivaa ollenkaan... Limatkin olivat eilen runsaat ja " limaisemmat" kuin yleensä. Eilen oli siis kp16. Tänään kp 17 testasin taas ja sain myös haamuviivan, mutta eilinen testiviiva oli selkeästi vahvempi kuin tämänpäiväinen (siis kummankin kontrolliviivaan verrattuna).
En tiedä onko tämä nyt jotain itsepetosta vai mitä, mutta tekisi niin kamalasti mieli uskoa siihen, että ovis todellakin oli eilen... Tää on aivan uskomatonta, että miksi sitä kiduttaa itseään näin, kun testiviiva oli kuitenkin hiukan vaaleampi kuin kontrolliviiva... Höh.. Nää tulevat kaksi viikkoa tulee olemaan kyllä niin piinallisia kuin vain olla ja voi!
Pirpula - itsepetoksen, suuren toivon ja itsesäälin välimaastossa kiemurrellessa
Sain HCG verikokeen arvon, se otetiin eilen 2vk 2pv oletetusta ovulaatiosta ja hedelmöityksestä ja oli...
1181
!!!!
Eli ei ihme että myös 50 yksikön testiin sain plussan ;o) tänään aamulla vielä testailin 25 yksikön testillä ja panikoin kun viiva ei ollut yhtä vahva kun kontrolliviiva.
Tosin tästä piina vasta alkaa, kun voi spekuloida onko tuulimuna, alkaako vuoto yms...
Mutta JUURI NYT teen ISON tuuletuksen, kun kaikki viimeisen vuoden raskaudet on juuri näinä kierron päivinä menneet kesken ja hcg ollut jotain 16 kun vuotoa alkanut kunnolla. TOIVOa on vielä?...
Nipsunen -aaltoliikkeessä-
Niin ja anteeksi että on vaan omaa napaa, nyt hetken on nuppi sekasin!!
-Jonzu-; Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa mukaan haahuilemaan! Toivottavasti pääset kuitenkin pian takaisin odotuspuolelle!
nipsunen; Onnea hyvistä hcg-lukemista! Toivottavasti tuo olisi nyt merkki siitä, että tästä raskaudesta saatte sen nyytin syliin! bdbdbd
ON: kp 29/28-31 ei menkkoja, vain runsasta valkovuotoa :(... Huoh...
Nipsunen: Onnea plussasta!! =) Hienoa, että lukemat ovat nousussa. Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan!
Täällä tosiaan on hiljaista. Itsekin tosin kirjottelen suht harvoin nykyisin, mutta kun ei oikein mitään uutta ole tapahtunut.
Taisi olla uusia haahujakin tullut sitten mun viime kirjottelun. Pahoittelevat tervetulotoivotukset tänne joukkoomme. Toivottavasti pääsisitte pian takaisin tuonne odotuspuolelle.
ON: Kuten tuossa jo sanoinkin, niin eipä ole mitään uutta kerrottavaa. Menkkoja tässä odotellaan. Tuossa viikonloppuna alkoi jo mahaa turvottaa. Se tietää menkkojen tuloa.
Matkakuume on edelleen tosi kova. Millään ei jaksaisi odotella syyskuuta ja miehen kesälomaa.
Mites muuten muilla työssä käyvillä on noi kesälomat eli onko teidän pakko pitää myös touko- ja syyskuussa lomia? Miehen työpaikalla on nyt tuollainen käytäntö, viime vuonna jo alkoi. Tänä vuonna on siis syyskussa ja vuoden päästä sitten toukokuussa. Aika inhaa pitää noihin aikoihin. Välillä toukokuussakin on tosi kylmää. Tänä vuonna se ei nyt tietysti haittaa, kun etelään lähdetään, mutta entäs sitte ens vuonna. Enpä usko, että meillä silloin on varaa lähteä etelän lämpöön. Kurjaa olisi olla kotona koko kuukausi neljän seinän sisällä.
Onko täällä Torinon kisojen seuraajia? Mä en ole juurikaan niitä vielä katsellut. Ehkä tuossa nyt voisi jotain mäkihyppyä seurata sitten kun niitä taas tulee... ja jos silloin on taas aikaa.
Joops, eipä tässä muuta. Se on moro!
T: Katri, kp 22/29-30
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)
[b]Flofer[/b] Olen 25 v, mies 29 v, esikoistyttö syntyi 6/2004. Asutaan Keski-Suomessa. Pikkukakkosta yritetty 7/2005 alkaen. Tuulimunaraskaus kaavittiin 10/2005.
[b]ieppa[/b] Olen 30 vee kotiäiti ja mieheni on 36v. meitillä on kaksi tyttöä ( 12/97 ja 8/99) sekä kuopus 6/04 rasavilli poika. Olen juuri kokenut ensimmäisen keskenmenon, ja kaavinta tehtiin tänään.
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]Kaksonen76[/b] Minä 29v. ja rakas aviomieheni 32v.
Pillerit lopetin joulukuussa -03, heti tammikuussa -04 huomasin olevani raskaana joka keskeytyi rv6. Toista raskautta yritettiin lähes vuosi ja tärppi tulikin sitten -05 maaliskuussa. Tämäkin raskaus päättyi keskenmenoon rv8+, raskaus todettiin tuulimunaksi.
[b]katri72[/b] Olen 33-v ja aviomies 33-v. 10-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]loiloi[/b] keskenmeno -04 syksyllä , -05 kesällä sekä tuulimunaraskaus -05 keväällä,
perhettä on jo kahden tytön ja miehen verran ; )
[b]Luumis[/b] Olen Espoosta, esikoista yritetään, mulla on ikää 26 ja miehellä 31 vuotta. Yritys aloitettu syksyllä 05 ja km 11/05 (rv 5+4).
[b]maria80[/b] minä olen vm 80 ja mies 73, lapset; poika ' 97 ja tytöt ' 99 ja ' 04, neljännelle annettiin lupa tulla 04/05. Tärppi tulikin toisesta kierrosta, mutta onnea kesti vain rv:lle 15+4, jolloin todettiin sikiön sydämen pysähtyneen.
[b]marrasmamma[/b] Itse 26 v., mies 27v. Pohjois-Savossa ollaan. Minä hoitoalalla, mies autokuski. Minulla tyttä-99 ja poika-00 aikaisemmasta suhteesta. yksi tärppi joulukuussa-04 ja km tammi-helmikuun vaihteessa rv6.
[b]memmuli24[/b] Olen kesällä 26v täyttävä äippä pohjoisesta, mies kohta 27 ja esikoinen aikamoinen nassikka ;) kohta 1,5v. Spontaani keskenmeno 12/2005 rv 10+6.
[b]Menier[/b] Eli siis miehen kanssa ollaan vähän reilu parikymmpisiä, vauvaa on toivottu 9/04 saakka. Ensimmäisen kerran tulin raskaaksi joulukuussa 2005 mutta raskaus meni siis kesken kun viikkoja tasan 7.
[b]minnilotta[/b] oma ikä 37, mies 41, kolme muksua 17v,10v ja 8v. Keskeytynyt km vk 8+4, lääk.tyhj. 11/2005
[b]myttynen75[/b] olen 30 vuotias ja mieheni on 32. Meillä on ennestään kolme lasta, 10, 9 ja 6 vuotiaat. Km 7/05 rv 11+3.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.
[b]nipsunen[/b] minä 29 vee ja mies 31 vee espoosta, yksi lapsi -03 ja nyt kemiallinen/km kolme kertaa: 4/05, 5/05 ja 9/05 (kaikki tulleet n. viikko plussan jälkeen pois) ja yritystä 2/05 lähtien.
[b]Nonna-80[/b] minä 25v lastentarhanopettaja, mies 27v sovellusarkkitehti, Helsingistä, esikoinen toiveissa, ehkäisy jäi pois 10/2003, plussa 10/2004, kaavinta rv 14 12/2004.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]pirpula[/b] Olen 26-vuotias ja mieheni on 27-vuotias. Naimisissa olemme olleet vuodesta 2002. Kotona viipeltää vilkas pikku poika (04/04). Toinen lapsi on ollut haaveissa ja yritys alkoi loppukesästä 2005. Heti ensimmäisestä kierrosta syyskuussa tärppäsi, mutta sitten lokakuussa maailma romahti eli km 10/2005.
[b]-pitkätossu-[/b] Minä 22 ja mies 27.. Yritystä 06/05 ja tm 11/05 jota ensin yritettiin pois lääkkeillä ja sitten loput kaavittiin...
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]purre[/b] Ikää on 27-v ja toista lasta on yritetty tammikusta -05 asti. Keskenmeno 3/05 rv 5+5 ja sen jälkeen yksi kemiallinen raskaus 6/05.
[b]pömppö79[/b] Minä ja mieheni vm.79, esikoistyttö 01/03, tuulimunaraskaus, joka meni kesken 01/05 rv 12. Pikkukakkosta on yritetty 04/04 lähtien.
[b]rosmariini.[/b] Olen vm -78 ja mies -75. Esikoistyttö syntynyt 10/04 ja km 05/05 rv 7.
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]Swehina[/b] Olen 22-v ja mieheni on 26-v, meillä on 03/02 syntynyt poika. Asumme Helsingissä. Yritys aloitettiin 01/03, ja kului 2,5v ennen kuin tärppäsi 06/05. Km rv12 8/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8), nyt selvitellään löytyykö hyytymistekijää. Molemmissa raskauksissa kun kuitenkin ollut asukki.
[b]toini77[/b] Olen 27 v, mies 28 ja poika on 2v. Pikkukakkonen oli haaveissa mutta raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 12+ 9.5.
[b]töötsi[/b] olen 25 vuotias toukokuussa 05 syntyneen pojan aiti. Mieheni on 35. Asumme Ranskassa, ja siksi kirjoituksissani ei ole ä-kirjaimia :o). Km 11/2005 rv 6+4.
[b]UusiNuppu[/b] Minä ja mies 30v. Esikoinen 06/02. Km:ja oli kolme ennen häntä. Nyt km:t 05/05 ja 08/05 rv 12.
[b]vilijonkkka[/b] Olen kahden pojan äiti Turun seudulta, esikoinen 08/01 ja kakkonen 06/04, kakkosen jälkeen söin hetken minipillereitä, pillerit jätettiin pois 11/04. Tässä yrityksen aikana olen kokenut 4 kertaa alkuraskauden keskenmenon... Viimeisin oli tuossa tammikuun lopussa.
[b]visakoivu[/b] Mulla siis takana 3 km viimme vuonna 16 ja 5 ja 18 viikoilla, nyt yritetty n. neljä kuukautta.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Elohelmi[/b] plussa 16.5.2005, la 22.1.2006
[b]unelmaelää[/b] plussa ?, la 8.2.2006
[b]henrina[/b] plussa 17.6.2005, la ?
[b]adalmiina33[/b] plussa 21.6.2005, la ?
[b]nette[/b] plussa 4.7.2005, la 14.3.2006
[b]tiitiäinen05[/b] plussa 9.7.2005, la 16.3.2006
[b]syksy79[/b] plussa 12.7.2005, la 21.3.2006
[b]Melike77[/b] plussa 17.7.2005, la 27.3.2006
[b].kati.[/b] plussa 22.7.2005, la 25.3.2006
[b]viiru-74[/b] plussa 28.7.2005, la 1.4.2006
[b]Wilkuna-72[/b] plussa 29.7.2005, la 4.4.2006
[b]Maya-76[/b] plussa 17.8.2005, la?
[b]riax[/b] plussa 11.8.05, la 20.4.2006
[b]MARU79[/b] plussa 20.8.2005, la 29.4.2006
[b]Triku[/b] plussa 20.8.2005, la?
[b]Miikuko[/b] plussa 23.8.2005, la 4.5.2006
[b]joanna04[/b] plussa 24.8.2005, la 30.4.2006
[b]coco-koala[/b] plussa 30.8.2005, la 8.5.2006
[b]Iisamaari[/b] plussa 2.9.2005, la 10.5.2006
[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006
[b]petjuska[/b] plussa 8.9.2006, la ?.5.2006
[b]Margariini[/b] plussa 14.9.2006, la ?.5.2006
[b]Zara77[/b] plussa 14.9.2005, la ?.5.2006
[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006
[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la?
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la?
[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006
[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006
[b]tammenterho[/b] plussa 14.10.2005, la 17.6.2006
[b]MinnaY[/b] plussa 18.10.2005, la?
[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la?
[b]Denise-84[/b] plussa 29.10.2005, la?
[b]pörrimöykky[/b] plussa 31.10.2005, la?
[b]pinjuska04[/b] plussa 21.11.2005, la 31.7.2006
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la?
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la?
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la?
[b]pepsimax7[/b] plussa 5.1.2006, la?
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la?
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la?
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] maria80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI, vyötärö-lantiosuhde:[/b] 174/83; 27,4; 0,91
[b]Ongelmakohdat:[/b] suklaa ja muut herkut ovat heikkouteni
[b]Keinot:[/b] Herkut ainostaan viikonloppuun, kahvihetken herkkuja myös vähemmäksi sekä päivittäisten lenkkien lisäksi myös n. kerran viikossa (tai kahdessa =)) uimahalliin ja/tai kuntosalille...
[b]Tavoite:[/b] 8-15 kg pois
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois