Yli 80v nainen jolla ei rypyn ryppyä eikä veltostumia?

Vierailija

Siis miten ihmeessä voi olla mahdollista?? Nainen on tosiaan yli 80-vuotias, suht huonossa kunnossa oleva, hoivakodissa asusteleva. On siis mieheni isoäiti. En usko että on koskaan missään kauneusleikkauksessa käynyt ja jos on, niin ei kyllä ainakaan viimeiseen 10 vuoteen. Tapasin hänet tuossa yksi päivä ensimmäisen kerran koskaan ja ihmettelin että miten ihmeessä voi ihmisellä olla tuon ikäisenä kiinteä, rypytön kaunis iho?! (Muilla mummeleilla (näin rumasti nyt sanottuna) roikkui naamat, ja oli silmäpussit ja ryppyjä enemmän kuin pystyi laskemaan.) Voiko tosiaan olla niin hyvät geenit ja terveelliset elämäntavat vai mistä voisi johtua. Miehellenikin kummastelin tätä asiaa varmaan vartin ajan ja hän ihmetteli että miten hemmetissä minua voi noin paljon kiinnostaa, mutta kyllähän naisena tämä asia nyt kiinnostaa. :D Ja kun kosmetiikka ihonhoito friikki vielä kun kaupan päälle olen..

Kommentit (7)

Vierailija

Minkä ikäiseltä isoäiti mielestäsi sitten näytti? Yritän tässä kuvitella mielessäni kuvailemasi kaltaista naista mutta en onnistu siinä, jotenkin mielestäni 80-vuotiaat näyttää aina sellaiselta "paperi ihoiselta".

Vierailija

Geenit. Mun mummo on lähes 90v. ja todella vähän ryppyjä. Johtuu myös riittävästä unesta ja nestetasapainosta. Vanhana rypyt eivät lisääny yhtä nopeaan kun 50-65-vuoden iässä, samoin onnellinen ja tyytyväisyys elämään paistaa kasvoilta, joka nuorentaa meitä kaikkia.

junttien juntti

On se kyllä sääli, koska jotkut parikymppisetkin näyttävät jo paljon ikäistään vanhemmilta. Mun kaveri on 34-vuotias ja sillä on naama aivan täynnä ryppyjä, iho on just semmonen paperimainen. Hän kyllä tupakoi ja on aika tavalla kärsinyt mielenterveysongelmista, joten siinä varmaan syy ihokunnon romahtamiseen. 

Vierailija

Se riippuu niin paljon siitä millainen naama on (onko raskaat luomet josta johtuen rypistelet otsaa, kuinka sirrilleen silmät menee kun naurat jne), ja ne geenit.. Mun isomummuni näytti vielä elossa ollessaan mummoni siskolta. Eikä mummoni siis ole mikään über ryppyinen.

Vierailija

Eipä ollut minunkaan äidillä vielä ryppyjä ihossa 82 vuotiaana. Minäkin olen kohta 70v ja tyttäreni kehuvat miten olen nuoren näköinen kuulemma  kasvoista.Enkä käytä mitään ihme voiteita ja pesenkasvot pari kertaa  viikossa.   Kait se on geeneissä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat