Mikä, siis mikä ikinä se onkaan ihmisessä se eläinosa... se kun... :')

Vierailija

joka tajuaa irl muutamissa sekunneissa että tuo tuossa on ehkä minun kaltaiseni, minun maatani? Mietittekö koskaan kuinka nopeasti se tapahtuu jos tapaa ihmisen josta innostuu ja jonka tahtoisi elämäänsä jotenkin jäämään ja jota pitää saman tien aivan äärikiinnostavana ja tuntee mielessään niin ihania asioita? Minulle käy tällaista erittäin harvoin, niin todella todella harvoin. Älkää käsittäkö väärin kun sanon, mutta moni ihminen on sellainen että en niin ihmeemmin halua tutustuakaan vaikka varmasti onkin oikein kiva tyyppi enkä ollenkaan ajattele henkilöstä mitenkään nurjasti, mutta sitten joskus... joskus niin harvoin tulee sellainen nuijalla päähän tyyppinen humahdus että tuossa, minä haluaisin tuon ihmisen osaksi elämääni. Voinko saada? Onko mahdollista? Haluaakohan hän? Ja kaikki ne kysymykset. Tulee välittömästi sellainen syvällinen tuntuma, vaisto, näkee toisen katseesta asioita, tuntee sen kauniin omantuntuisen "kotienergian", vaistoa, sitä se on, energiaa, voimaa, sama taajuus, se jo kenties pois käännetty, että luulin ettei ehkä enää koskaan ihan niin. Voi elämä. Ihana.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jollakin taas liikaa aikaa. 

Olen kiitollinen siitä että mulla tosiaan on edes sen verran aikaa vielä, että kykenen elämään joskus hetkessä syvällisesti, näkemään, tapaamaan, elämään ja aistimaan. Se on se mitä elämä parhaimmillaan mun mielestä on, saa siitä olla toistakin mieltä.Ei mulla ole liikaa aikaa. Onko edes kenelläkään ihmisellä? Ikäenkkojakin tekevillä vanhuksilla, jos siis kunto vain antaisi periksi eikä maallinen temppeli luhistuisi, voisi olla halua saada vielä lisäaikaa. Olet siis vain ylimielinen, älä turhaan ole sitä. ap

Vierailija

En tiedä mikä osa se on, mutta tiedän tunteen. Minulla myös tämä vaisto on aina osunut oikeaan. Niistä ihmisistä on aina tullut minulle jotain erityistä, on ollut jokin erityinen yhteys. Mutta toisaalta pitää muistaa että tuo vaisto ei välttämättä tarkoita että nämä ihmiset sopivat yhteen esim. pariskuntana. Itse seurustelin kerran todellisen sielunkumppanin kanssa, mutta emme sopineet ollenkaan yhteen arkeamme jakavana parina, sen sijaan olemme edelleen parhaat ystävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä osa se on, mutta tiedän tunteen. Minulla myös tämä vaisto on aina osunut oikeaan. Niistä ihmisistä on aina tullut minulle jotain erityistä, on ollut jokin erityinen yhteys. Mutta toisaalta pitää muistaa että tuo vaisto ei välttämättä tarkoita että nämä ihmiset sopivat yhteen esim. pariskuntana. Itse seurustelin kerran todellisen sielunkumppanin kanssa, mutta emme sopineet ollenkaan yhteen arkeamme jakavana parina, sen sijaan olemme edelleen parhaat ystävät.

En minä mikään parisuhde edellä tässä menekään, en tarkoittanut ollenkaan sitä. En edes yleensäkään halua määritellä liiaksi mitään enkä varsinkaan ennalta tai jopa turhaan, jos mitään ei kehitykään. Tiedän vain että saman tien kun katseet kohtasivat, täytyin ainakin itse energialla ja iloisella tunteella. Tulin uteliaaksi, uneliaisuus väistyi. Tuntui hyvältä ja turvalliselta ja kuten sanoin, energiseltä. Tuli erinäisiä mielikuvia, kuin näytteitä mahdollisesta tulevasta, ja ne on mulla aiemminkin elämässä liittyneet vahvasti harvoihin hyvin merkityksellisiin asioihin. Haluaisin tarkoin osata kirjoittaa sen mitä tarkoitan, mutta sanat ei sellaiseen koskaan riitä. Halusin vain purkaa ajatuksiani, ei sen kummempaa. :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuttua! <3 Mietin vaan, tunteeko se toinen samoin!

Jatkan vielä, että mulla eräs kaupan työntekijä aiheutti tällaisen olon :) Masua kihersi ja oli vaan niin kertakaikkisen mukava nähdä hänet askareissaan. Mietin vaan, miten olisi häneen voinut tutustua. Mutta sitten mietin, onko kaikki kuvitelmaa ja lumous haihtuisi, jos tuntisimme. Kyseessä ei siis ollut seksuaalinen ihastuminen, vaan joku ihan muu läheinen fiilis.

Vierailija

Siis jotenkin mulle riittää vain tieto siitä että hänkin, sellainen niin omasta mielestäni ihanan oloinen tyyppi on tuolla noin olemassa ja elossa, mitä lie puuhailee nyttenkin. :) En vaadi, en välttämättä havittele, en yritä liikaa, mutta jos jotain tulisi välillemme, olisin siitä hyvin onnellinen. Sai sydämeni astetta lämpöisemmäksi. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat