Pitäisi kävellä keskeytyksen jälkeen n.9 km
Onko vaarallista jos otan juomista mukaan? Ei rahaa bussiin enkä omista pyörää. Bussiin on siis rahaa mennä sinne,mutta ei takaisin.. ensiviikolla olisi ja kotoa sairaalaan n.9-10 km. Jos hitaasti kävelen, enhän tuuperru matkalle? Olisi noloa.
Kommentit (306)
Ota joku pieni pikavippi että pääset bussilla/taksilla. Pikavippi on huono idea, mutta niin on 9 km kävely tossa tilanteessa. Jatkossa hoidat asiat niin että on varaa edes siihen bussilippuun. Hankit vaikka valmiiksi ladatun matkakortin hätätapauksia varten. Ja eikös bussilipunkin voi jollain alueilla tilata puhelimeen?
Kahdennellatoista viikolla? Kaikin tavoin upea juttu.
Ap, saanko kysyä... miksi teet keskeytyksen?
Vierailija kirjoitti:
kävelet sinne sairaalaan aamulla ennen seitsemää. laitat tabletit vasta siellä ja odottelet odotushuoneessa siihen vastaanoton alkuun.
Tämä, jää rahat paluuseen.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tappaa lapsen?!
Se ei ole lapsi, vaan alkio.
Lapsen kasvattaminen maksaa paljon enemmän kuin bussilippu, johon ap:lla ei ole varaa.
En ala avaamaan syitä miksi teen keskeytyksen, mutta niinkun näette minulla ei ole rahaa edes bussiin joten ei olisi lapseenkaan. -ap
Minä lähetän rahat taksiin, jos tämä asia on tosi, siis ettei sinulla ole rahaa bussikyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tappaa lapsen?!
Lapsen kasvattaminen maksaa paljon enemmän kuin bussilippu, johon ap:lla ei ole varaa.
Eihän tässä nyt ole pakko olla puhe lapsen kasvattamisesta, vaan sen saamisesta. Synnytyssairaalastahan voi lähteä pois ilman lasta ja lapsi menee toiseen kotiin asumaan.
Onko aloittaja kävellyt pitkiä matkoja sairaana tai kuukautistensa ollessa pahimmillaan ? Ehkä tuosta saisi jotain vertailukohtaa tulevaan koitokseen. Itse olen kyllä kävellyt pitkiä matkoja kuukautisten ollessa pahimmillaan ja oikein tuntenut vuodon. Kaikkein pahinta on omalla kohdallani kuitenkin olla pakon sanelema kävely hirveissä ruoansulatusvaivoissa, kun kaikki voima on mennyt ulostuksen pidättelyyn, mahaan on sattunut oikein kunnolla ja naamalla on valunut hiki. WC:tä ei sitten ole ollut lähistöllä. Niin ja jouduin viimeksi tuolaiseen tilanteeseen tiistaina. Onneksi hyvin lähellä oli kuitenkin kauppakeskus, jonne oli sitten pakko mennä wc:hen. Jos aloittaja nyt oikeasti joutuu kävelyn tekemään ,niin ainakin kunnon suojat ja huonot vaatteet, joissa veritahrat ei haittaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En ala avaamaan syitä miksi teen keskeytyksen, mutta niinkun näette minulla ei ole rahaa edes bussiin joten ei olisi lapseenkaan. -ap
Oletko ajatellut, ettei sitä lasta ole pakko pitää? Lapsen voi anta apois. Voit antaa hänelle mahdollisuuden elämään. On paljon pareja, jotka eivät voi saada omaa lasta ja he kasvattaisivat lapsesi ilomielin. Voit ottaa yhteyttä ensikotiin, voit vielä harkita asiaa. Ymmärrän, ettet voi pitää lasta, mutta voit kyllä ratkaista asian muutenkin kuin keskeytyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, saanko kysyä... miksi teet keskeytyksen?
Itse lapsettomana sydämeni särkyy, mutta tarvitseeko kysyä miksi tekee keskeytyksen jos ei ole edes bussilippuun rahaa, eikä ketään keneltä lainata. En tiedä, mutta elämänhallinta huono tai tosi nuori. Tsemppiä ap, menet tämän yli. Hanki koulutus, työpaikka ja sitten perhe jos siltä tuntuu.
Lainaa rahat/osta puhelinlaskulle kännykkälippu/myy jotain/kerää pulloja/liftaa/tms. mikä tahansa tapa hankkia muutama euro on helpompi kuin kävellä 10km tuossa tilanteessa
Voi raukkaa, ihan kamala ajatella, että tuollaisen jälkeen vielä joutuisit kävelemään noin valtavan matkan.
Halauksia sinulle.
Siis oikeestiko jossain mennään sairaalaan tekemään lääkkeellinenkin keskeytys? Mulla oli keskeytynyt km rv 11+4 ja kyllä se piti ihan kotona hoitaa. Vaikka sitten, kun meinasin vuotaa kuiviin, niin lähdinkin ambulanssilla kaavintaan. Joko menet seiskaksi ottamaan ne cytotecit sinne sairaalaan tai sitten otat ne vasta ysiltä, kun pääset sinne. Se vuoto voi olla tosi runsasta vielä illallakin, joten et edes välttämättä pysty kävelemään noin pitkään vaihtamatta sidettä. Tohon matkaan menee normaalistikin pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Ai kävelen sinne? Joudun aamulla laittamaan ne tabletit emättimeen n.klo 7 ja sairaalassa olisi oltava klo 9. Se vuoto alkaa sitten tosi kovana ja tulee kipuja, todennäköisesti olen sairaalaan päässeenä housut täynnä hyytymiä ja ihan kivuissa. Lähtiessä keskeytys olisi jo alkanut ja ne pahimmat hyytymät tulleet jo ulos.
Tarkista onko ovet jo seitsemältä auki ja jos on, niin kävele sinne seitsemäksi ja laita tabletit sairaalan vessassa. Sairaala on turvallisin paikka olla.
Toivon, että saat jostain rahaa lainaksi, ettei tarvitse kävellä. Toivon, että vaikea elämäntilanteesi paranee muutenkin. Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tappaa lapsen?!
Eihän tässä nyt ole pakko olla puhe lapsen kasvattamisesta, vaan sen saamisesta. Synnytyssairaalastahan voi lähteä pois ilman lasta ja lapsi menee toiseen kotiin asumaan.
Ja raskaana ollessahan ei kulu rahaa ollenkaan, vai? Joka tapauksessa, jos ap ei halua synnyttää lasta, ap ei synnytä lasta. Ap tekee päätöksensä itse. Asia ei kuulu sinulle millään tavalla.
Kun tiedettäisiin, missä asut... joku täällä saattaa olla lähellä ja voisi heittää sinut mennen tullen. Tai voisimme antaa matkarahat. Voi kun voisi auttaa ;(
Joka tapauksessa sinun ei pidä kävellä, ei sinne eikä takaisin.
kävelet sinne sairaalaan aamulla ennen seitsemää. laitat tabletit vasta siellä ja odottelet odotushuoneessa siihen vastaanoton alkuun.