Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi kävellä keskeytyksen jälkeen n.9 km

Vierailija
10.12.2015 |

Onko vaarallista jos otan juomista mukaan? Ei rahaa bussiin enkä omista pyörää. Bussiin on siis rahaa mennä sinne,mutta ei takaisin.. ensiviikolla olisi ja kotoa sairaalaan n.9-10 km. Jos hitaasti kävelen, enhän tuuperru matkalle? Olisi noloa.

Kommentit (306)

Vierailija
81/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olen elänyt siinä uskossa, että ei edes pääse lähtemään kotiin samana päivänä ellei ole saattajaa mukana? Yksin ollessa jää yöksi.

Ei siellä mitään vartijoita ole kyttäämässä lähteekö ap yksin vai saattajan matkaan. Yöksi ei tarvitse jäädä jos toimenpide menee niin kuin pitäisi, saattaja ei liity tähän mitenkään.

Ja sairaalassa yöpyminen ei sitten ole ilmaista.

Vierailija
82/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni toivoo lasta itselleen :( anna pikkuisen elää, ja anna adoptioon. Ei tarvitse myöhemmin katua. Et menetä mitään, mutta annat elämän pienelle ihmistaimelle, joka kasvaa masussasi.

Voi kun äitisi olisi ymmärtänyt abortoida sinut, senkin empatiakyvytön idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko vaasassa? En tuomitse eikä tarvitse hävetä mitään, saat rahaa tai autokyydin sinne ja takaisin :)

Vierailija
84/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mennä sossuun pyytämään sen 3e? Tai mikä onkasn bussilipun hinta. Voit vaikka ilmoittaa maksavasi sen takaisin.

Vierailija
85/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jostain polkupyörä lainaksi, tai potkukelkka.

Vierailija
86/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi kysyä sairaalalta saako vuotopäivän olla kotona? Yleensä yli 9 viikon keskeytyksissä ei saa, mutta eihän sinua sinne kukaan voi pakottaakkaan, vai voiko? Kirjoitat vain sen lappusen että olet itse vastuussa itsestäsi silloin.

Vierailija
87/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sosiaalitoimisto? Eikö sieltä saa enää sellaista kerta-apua? Käytin sellaista opiskeluaikanani kerran. Menin sinne ja sanoin, ettei kertakaikkiaan ole varaa maksaa jotain elämiseen liittyvää laskua ja mitä siinä nyt olikaan. Sain kerta-apua muutaman satasen. Onko tällaista mahdollisuutta vielä nykyään?

Yksi mahdollisuus on seurakunta. Voisit kysyä avustusta taksiin. Sano, että on sairaalamatka tulossa ja joutuisit kävelemään eestaas yht. 18 km.

Vierailija
88/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaapa minulla ollakin jotain mitä myydä esim tori.fi:ssä. En vaan kehtaa sanoa missä asun, jotenkin vaan olisi liian kiusallista tavallaan mennä jonkun vieraan kyydissä joka tietää nyt tämänkin asian minusta. Anteeksi nyt vaan, olette kilttejä. -ap

Murteesta päätellen asut Itä-Suomessa?

Vierailija
89/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkällä raskaus on?

Vierailija
90/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää jos mikä on tilanne jossa me naiset puhalletaan yhteen hiileen eikä heikoilla olevaa jätetä. Ikävää ettemme anonyymeinä pysty konkreettiseen apuun.

Vierailija
91/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko vaasassa? En tuomitse eikä tarvitse hävetä mitään, saat rahaa tai autokyydin sinne ja takaisin :)

Sama tarjous Kuopiosta. Ap, apuaan tarjoavat ihmiset eivät sinua tuomitse, ja ainakin itse olen myös keskeytyksen kokenut.

Vierailija
92/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu itä-suomessa. Kotoisin olen sieltä kyllä,mutta en asu siellä. Uskon että saan kerättyä vaikka pulloja sen bussirahan verran. Kotona minulla on kaksi isoa tyhjää limpparipulloa ja yksi pienempi josta tulee 20 cent. Siinä on jo euro. Saan varmaan kaksi euroa jostaki. -ap

Vierailija
93/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas ihminen, onko sulla nyt ruokaa viikonlopuksi ja ensi viikolle? Jos rahaa tulee vasta loppukuusta, siihen on kolme viikkoa.

Vierailija
94/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se ehdotus seurakunnasta tai sossusta avun hakemisesta?

Vierailija
95/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, tsemppiä!

Vierailija
96/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolme euroa puuttuu? Onko sinulla ruokarahojakaan kunnes saat taas rahaa jostain? Onko paikkakunnallasi ruokajakelua?

Vierailija
97/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööööö,miksi tappamisen vastustaminen polttaa naisten hiilet?

Jokaisella naisella on oikeus päättää omasta kehostaan ja elämästään. Ketjun aiheena ei ollut pitäisikö ap:n tehä abortti vai, joten olet väärässä ketjussa.

Ei tässä päätetä omasta elämästä vaan toisen elämästä.

Vierailija
98/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 11 alkio siteessä... ei käy kateeksi! HUH HUH :'(

Tsemppiä!

Vierailija
99/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla kaapissa ruokaa niin että selviän vähän yli viikon. Menen kuitenkin muutama päivä ennen joulua vanhempieni luokse joulun viettoon, ja pääsen sinne veljeni kyydillä kun hän ajaa tätä kautta. Seurakuntaehdotusta en huomannutkaan, pitääpä ottaa asiasta selvää. -ap

Vierailija
100/306 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööööö,miksi tappamisen vastustaminen polttaa naisten hiilet?

Jokaisella naisella on oikeus päättää omasta kehostaan ja elämästään. Ketjun aiheena ei ollut pitäisikö ap:n tehä abortti vai, joten olet väärässä ketjussa.

Ei tässä päätetä omasta elämästä vaan toisen elämästä.

Kyllä juurikin päätetään omasta elämästä, senkin taukki!

Just meinasin sanoa, et olen Joensuusta ja autan sinua kaikin tavoin! Itsekin keskeytyksen melko lailla yksin kokenut. Anna meidän auttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän