Kerro itsestäsi jotain!
Kommentit (60)
Pyydystin juuri hurtan säkkipimeydestä, onneksi se on valkoinen.
Säikähdin peilikuvaani kun tulin saunasta.
Olen vieläkin 49v nainen ja ne hemmetin juustot on vieläkin jääkaapissa. Oon myös saanut hyvin yläpeukkuja. T:5
olen humalassa
t: Ilen Humalassa ap
Minä olen 38-vuotias nainen ja löhöilen sohvalla esiliina yllä. Just lopetin piparihommat.
Ammattivalittajan muistelmat?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kunnianhimoinen suunnitelma lähettää romaanikäsikirjoitus kustantamoon helmi-maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen todennäköisesti psykopaatti. Perheellinen 35 v nainen.
Nyt mulla on se. Tai hän. Nahkapenkkien tuoksu ja väännön tuntu kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 38-vuotias nainen ja löhöilen sohvalla esiliina yllä. Just lopetin piparihommat.
Minä olen 33-vuotias mies ja minäkin sain juuri tehtyä piparitaikinan valmiiksi. En aio paistaa siitä grammaakaan, koska taikina on paljon paremman makuista. Leipoessa kuuntelin Ornette Colemanin Free Jazz -levyä.
Olen 50v. nainen ja minulla on syöpä.
Harrastan rahan sijoittamista pörssiin.
Minua voisi kuvailla pörssihaiksi. Harrastuksestani ei tiedä kuin vanhempani. Tykkään yöpyä hotelleissa, jotka ovat lähellä mukavia palveluja. En Ole harrastanut seksiä yli kahteen vuoteen. Olen kuulemma asperger erään kaupungin mielenterveys hoitolan psykologin mielestä. En Ole itse varma asiasta. Maybe. Tykkään lidlistä kauppana. Kissakin löytyy. Joulu ahdistaa minua, yksinäisyys ja en tule saamaan lahjoja.
Olen 34 vuotias nainen, Lahdesta. Harrastuksiini kuuluu tänne provoaminen. Olen kusettanut teitä monesti täällä, milloin milläkin tarinalla. Omistan 6 tatuointia ja kaksi lävistystä. Olen kalju, hiuksia en omista. Päässäni on myös tatuointeja. En saa lapsia ja olen katkera kaikille äideille jotka niitä saavat.
menin sohvalle istmaan
äsken istuin tuolissa
t: Ilen Humalassa ap
Olen 22- vuotias
Minulla ikävä äitiä
Napostelen pakastettua piparitaikinaa
Olen mies 40v,perusduunari,kyllästynyt elämään,kaikki on perseestä,tuntuu että kaikki on nähty ja koettu,akka kiukuttelee pihtaa.
saattohoitoa loppuelämä ja raato monttuun.
Mulla on 50 tuhatta tilillä. Omistan 3 bernhardinkoiraa. En viihdy ihmisten seurassa. Mut on raiskattu vuosia sitten. Tykkään kauhuelokuvista. Olen nainen.
Olen tosi kiitollinen koska olen saanut tänä vaikeana aikana hienon työpaikan, joka jännittää tosi paljon. Olen onnistunut aikuisena hyvin opinnoissa ja työasioissa mutta nuorempana jätin aina kaiken kesken. Olen tyytyväinen.
Vatsassani on aina sellainen kaihertava tunne että jokin asia on huonosti.
Jos minulla on jokin tietty stressinaihe niin vellon siinä. Jos kaikkki asiat on hyvin "keksin" asioita jotka ovat huonosti. Esim. asioita joita mies on tehnyt väärin tai tekee, ja joiden vuoksi tiedän ettei meistä lopulta voi tulla mitään ja alkaa ahdistaa. Sitten kun tulee taas joku ajankohtainen stressinaihe niin "unohdan" miehen virheet....
Olen mies
Olen opettaja
En tykkää jääkiekosta