Kerro itsestäsi jotain!
Kommentit (60)
Olen flunssassa
Olen laiska
Haluaisin kissan
Flunssaa täälläkin. Kuumeeton keuhkokuume jälkitautina ja antibiootti ei auta. Seuraavaksi kai osastolle :(
Minulla on kaksi tytärtä, yksi tytärpuoli ja yksi poikapuoli.
Kaikki em. ovat jo aikuisia.
Huomenna minulla on työpäivä. Flunssaa meinaa pukata. Väsyttää.
Vanhemmistani on huolta.
En ole ollut kai koskaan elämässäni onnellinen. En oikeen ymmärrä mistä se johtuu että jo lapsesta asti olin näin surumielinen ja porukasta vetäytyvä. Oonko vaan syntynyt tällaiseksi vai onko mulle tapahtunut jo lapsena jotain? Kaiken pitäisi olla kunnossa mutta ei ole. Pelottaa että oma lapsi kokee saman kohtalon. N32
Olen 20-vuotias lähihoitajaopiskelija, joka haluaisi mäkkärin tuplajuustohampparin. Ja kissan myös. :D Ja mulla on söpö poika.
Olen keski-ikäinen vanha väsynyt harppu, mutta joka päivä pitää esittää pirteää ja sosiaalista johtajaa.
- Minulla on lievää kurkkukipua.
- söin iltapalaksi kokonaisen suklaalevyn ja muutaman siivun juustoa.
- harmittaa, koska otsassani on jo nyt iso finni...huomenna niitä on varmaan enemmän.
Tykkään syödä jäisiä pakastevihanneksia. Raskaana oli kamalaa kun ei saanut (listeria).
Tykkään myös hengata alasti. Etenkin uimarannoilla. Kotona ei tarkene kuin kesällä.
Olen nainen. Tykkään kissoista, pizzasta ja viinistä. (ei välttis kaikkia samalla kertaa)
Olen mies. Tykkään musiikin kuuntelusta ja soittamisesta ja inhoan penkkiurheilua.
Katson A-studiota ja pyörittelen päätäni tuolle Pudasjärven kehittämisjohtajalle - maailmankartalle maahanmuuttajilla :O
Vierailija kirjoitti:
Flunssaa täälläkin. Kuumeeton keuhkokuume jälkitautina ja antibiootti ei auta. Seuraavaksi kai osastolle :(
Sairaalassa ollaan :(
Olen 38-vuotias nainen ja pidän kauniista väreistä. Kauniita värejä ovat mm. turkoosi, violetti ja musta (vai lasketaanko mustaa väriksi?).
Olen mies 39v ja vaikka elämäni on vähän pielessä silti pillu on AINA mielessä .
Olen akateeminen uranainen ja olen tehnyt lapsen yksin.
Olen nainen 38v ja minulla on nälkä , taidan tilata pizzan
Mulla on kunnianhimoinen suunnitelma lähettää romaanikäsikirjoitus kustantamoon helmi-maaliskuussa.
En aio paljastaa kuka. Sinkkuja ollaan molemmat ja tapailu reilusti yli vuosi. Hän sanoi viime tapaamisella, että voisi ihan julkisesti olla poikaystäväni, mutta minä haluan olla ihan "tavis", en mikään Metti, josta on tullut julkkis vaan miehensä ansiosta. Kauhistuttaa ajatuskin...