Lehti odotusajalle
Gallup: Mikä on ollut paras lehti esikoista odottavalle, kyseessä siis vasta alkuraskaus. Vielä tässä vaiheessa ei hirveästi jaksa kiinnostaa taaperoiden jutut tms. vaan lähinnä juuri odotukseen ja synnytykseen liittyvät asiat. Olisiko Odotus-lehti paras? Muita vaihtoehtoja?
Kiitos vastaaville jo etukäteen.
Kommentit (4)
koska musta siinä on odottajalle enemmän asiaa ku kaksplussassa. Irtonumeroina olen sit ostanut Odotus- ja 9kk-lehteä (niin ja kyl sitä kaksplussaakin irtona, ku se on usein tarjouksessa, useammin ku vauva ->toinen syy miks mielummin tilasin vauva-lehden).
Anu rv 33 ja ensimmäinen lapsi tulossa
...
9 kuukautta lehti oli ihan hyvä ostos, jokaisessa numerossa on jokaisesta eri viiosta lyhyt selostus vauvasta ja sinusta. Se on mukavaa luettavaa. Ja ainakin osassa noista numeroista on ollut mielenkiintoisia juttuja. Tosin niissä on aina ollut myös jotakin joka mua ei ole ollenkaan kiinnostanut, mutta nehän on mielipide asioita.
Kaksplussan odotus. Hyvä peruslehti, jossa tosin aina on kummallisia maamavaate esittelyjä jotka ei muhun kolahda ollenkaan. Muutenkin jutut ovat joskus vähän " hysteerisiä" . Mielipide asia toki tämäkin.
Kolmosena tulee vauva-lehti, ja vikana kaksplus. Se ei sovi ainakaan mulle ollenkaan.
Välttämättä ei kannata heti tilata mitään, vaan ostaa irtonumeroina ne, missä on mielnkiintosia juttuja. KAnsista ja selaamallahan sen näkee missä on itselle luettavaa.
Br1t ja Mercedes 28+4
Tilasin Vauva-lehteä esikoisen odotusajan, ja se täytti paikkansa oikein hyvin. Siinä on paljon juttua odottamisesta, nimestään huolimatta. Synnytyksen jälkeen en ole kyllä lehteä pahemmin lukenut ja tilauksenkin lopetin kesällä, jotenkin se tuntui musta enemmän juuri odotusajan lehdeltä, en tiedä miksi...
9 kuukautta -lehden ostin kerran-pari, ja se oli onneton tekele, huonosti kirjoitettu ja surkeasti oikoluettu ainakin silloin, tuli paha mieli tekijöiden puolesta :/
KaksPlus taas on musta aina tuntunut enemmän taaperoikäisten vanhemmille sopivalta. En muista että siinä kovin paljon olisi odotusjuttua ainakaan.
Coe rv 3+6
Hyvin alkuvaiheessa olen ja lehti olisi mukava tilata. Ostin juuri Odotus-lehden (olikohan nimi nyt oikein), jonka sisältö oli todellinen pettymys. Parempaa lehteä kaipaisin, jossa kunnon sisältöä, ei itsestään selvää asiaa.