Omakanta.fi Kysymys!

Vierailija

Kävin tänään verikokeissa. Tulokset ei kuitenkaan näy, eikä niistä soitettu, vaikka samana päivänä piti tulla. Missä vika? Mikä voi olla syy?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ihan vaan haluan tietää. Kilpirauhaskokeet kyllä näkyvät siellä, TOSIN en tiedä onko ne tulleet viivellä vai ei, koska en ole koskaan katsonut niitä tuolta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PVK-jankkaaja aloitti uuden ketjun?

Mikä? Tää on mun ensimmäinen ketju pariin viikkoon. 

Anteeksi, arvelin, että olet se, jonka Hb on raskausaikana laskenut ja epäilee nyt sairastuneensa leukemiaan.
Soita huomenna hoitajalle, jos tuloksia ei ilmaannu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä eri syitä voi olla sille, että ne eivät nyt näy heti? 

Takkuileva tietokoneohjelma? Eipä olisi eka eikä vika kerta. Putkesi unohtuneet johonkin kuljetusboksiin. En tiedä. Odota huomiseen ja soita hoitsulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään verikokeissa. Tulokset ei kuitenkaan näy, eikä niistä soitettu, vaikka samana päivänä piti tulla. Missä vika? Mikä voi olla syy?

Yleensä varataan soittoaika tuloksista. Lääkäreille tulee päivässä niin paljon eri ihmisten labravastauksia, ettei niistä ilman soittoaikaa lähdetä soittelemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä eri syitä voi olla sille, että ne eivät nyt näy heti? 

Käskettiinkö varata soittoaika lääkärille? Jos käskettiin, saattaa olla että tulokset eivät tule näkyviin ennen kuin lääkäri on kertonut ne sinulle puhelimessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PVK-jankkaaja aloitti uuden ketjun?

Mikä? Tää on mun ensimmäinen ketju pariin viikkoon. 

Höpö höpö, liian tunnistettava tyyli sulla. SULLA EI OLE SYÖPÄÄ EIKÄ MITÄÄN MUUTAKAAN! Lopeta jo!!

Vierailija

Mulla näkyi poikkeavat kilppari ja munuaisarvot muutaman päivän kuluttua kokeiden ottamisesta. Tipoittain tulee, sitä mukaa kun valmistuvat.

T. # 1

Jk. Miksi alapeukku? 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat