Miksi maksullisissa naisissa käyminen on paheksuttavaa

Vierailija

Minä käyn silloin tällöin maksullisissa naisissa jos palkasta jää jotain säästöön. Olen lihava ja ruma mies enkä muuten saisi seksiä joten pakko on maksaa seksistä. En ymmärrä miksi huorissa käyntiä paheksutaan kun ei siinä ole mitään pahaa. Naiset tekee sitä työtä ihan vapaaehtoisesti suomessa eikä siihen liity mitään ihmiskauppaa. Miksi monet naiset siis paheksutte huorissa käyntiä. Ei se miehestä huonompaa tee vaikla huorissa silloin tällöin käy.

Kommentit (4)

Vierailija

Tässä asiassa naiset pelaa kaksinaismoralisesti. Mies ei ole parisuhdematskua, jos on käynyt maksullisissa, mutta naisen prostituutio menneisyys ei saa haitata miestä ja/tai se on hyväksyttyä salata mieheltä.

Vierailija

Taidat olla provo, mutta Suomessa tilanteeseen voi hyvinkin liittyä ihmiskauppaa. Ei aina, mutta näitäkin tapauksia on julkisuudessakin ollut.

Vierailija

Kateellisia. Ite oon ollut semmonen että oon paljon yhden illan juttuja harrastanu ja kaikille se oli ok mutta kun aloin ottamaan siitä rahaa niin ei ollu enää kellekkään (naisille) ok :D

Vierailija

Ei tee. Huorien ammatti pitäisi arvottaa korkeammalle, jotta saataisiin lisää tarjontaa ja hinnat halvemmaksi. Voisi tuoda Virosta lisää, sanotaan nyt vaikka 50 000 uutta maksullista. Terveyskeskuksiin voisi tuoda yhteiskunnan rahoilla omat huoransa, niin raiskauksetkin vähenisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat