Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fleegeläisyys

Vierailija

Apua! Mulle suositeltiin 'fleegeläistä elämäntapaa', kuulin että toimii hyvin kehonhallintaan jne mutta en kehdannut kysyä mitä se on!!

Joku on varmasti kokeillut, auttakaa! :))

Kommentit (13)

oletko tyhmä

Aika tyhmä pitää olla, jos ei tiedä! Eikä kehtaa kysyä! Hahaa!
Itse kokeilin fleegeläisyyttä kolmisen kuukautta. Se toimi hyvin etenkin gluteenittoman ruokavalion jatkeena. Mieheni sanoi myöskin, että rintani olisivat kasvaneet. Pelkkää voittoa siis!

Nyt ruokkimaan 3-vuotiasta!

muikkeli69

mullekki kyl jääny vähän epäselväks tää suuntaus, keskusteluu liikkuu lähinnä ruotsiks nii en oo oikee tajunnu

porkkanoita?

minusta ns. flegetys, eli fleegeläinen elämäntapa on kiinnostavaa.

ystävä kertoi, että siihen liittyy runsas porkkanoiden syöminen. onko tämä totta? mihin se vaikuttaa?

porkkanoillahan on siis vaikutuksia näköön...

kiinnostaa oikeesti

oletko tyhmä kirjoitti:
Aika tyhmä pitää olla, jos ei tiedä! Eikä kehtaa kysyä! Hahaa!
Itse kokeilin fleegeläisyyttä kolmisen kuukautta. Se toimi hyvin etenkin gluteenittoman ruokavalion jatkeena. Mieheni sanoi myöskin, että rintani olisivat kasvaneet. Pelkkää voittoa siis!

Nyt ruokkimaan 3-vuotiasta!

mitä kaikkkee  sä kokeilit?

Sivi

Juntit ei tajuu, musta vaan hyvä, että taustoittava lähdemateriaali fleegeläisyyttä koskien on lähinnä bättre folke.

Opettelisitte jotain muutakin kieltä ku kammottavaa ja juntti suomee!

Vantaa

oletko tyhmä kirjoitti:
Vantaalainen!

Tällä foorumilla on sana vapaa ja saan kirjoitella mitä haluan!

Just tommonen epäflegetys kyrsii

Vierailija

No siis kokeilin Kegel harjoituksia ja ruokavaliota. Meditoinnista oli myös hyötyä, mutta se oli välillä vähän kiusallista lasten mielestä :D prööt prööt ;)

Vierailija

Sivi kirjoitti:
Juntit ei tajuu, musta vaan hyvä, että taustoittava lähdemateriaali fleegeläisyyttä koskien on lähinnä bättre folke.

Opettelisitte jotain muutakin kieltä ku kammottavaa ja juntti suomee!

Ihan muuten hyvä paitsi että se on bättre folk eikä folke :Dd

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat