Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillerien sivuvaikutuksia vai pelkkää sattumaa? Onko kokemuksia?

Vierailija

Lopetin pillerit n.kuukausi sitten. Sen jälkeen minua vaivannut järkyttävä hiustenlähtö loppui kuin seinään :o Ennen hiuksia irtosi iso tukko aina pestessä ja harjatessa, nyt kun harjaan hiukset niin pari-kolme irtoaa, aina ei sitäkään. Lisäksi olen laihtunut "itsestään" (vain 1kg, mutta kuitenkin) pillereiden lopettamisen jälkeen. Pillereitä syödessä oli aina pikkuisen "turvonnut" olo.

Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, vai meneekö sattuman piikkiin? Olen kuullut lähinnä päinvastaisia kokemuksia, että lopettamisen jälkeen alkaa hiustenlähtö.

Lopetin nuo pillerit sen vuoksi, että ne oli liian tehokas ehkäisykeino - seksihalut siis täysin 0. Eipä oikein huvita enää mitään hormonaalista ehkäisyä kokeilla...

Kommentit (2)

Vierailija

Eikös sitä ole ihan tutkittukin, että e-pillerit voi aiheuttaa runsaampaa hiustenlähtöä. Eiköhän se ole ihan yhteydessä e-pillerien lopettamiseen, ettei hiuksia enää lähde tukoittain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat