Auttakaa hinnoittelemaan PS3, singstar-vehkeet ja Move-tarvikkeet.

Vierailija

Eli olisin laittamassa myyntiin otsikossa mainitut tavarat. Mitä noista vois pyytää. Onko parempi myydä kaikki köntsänä vai yksitellen? Pleikkarista ei varmaan juuri mitään saa. Siihen ei tule ohjainta mukaan ja hdmi liittimessä kosketushäikkää eli joutuu pyörittelemään johtoa ennen kuin saa kuvan näkyviin. Muuten siis toimiva. Singstar- ja Move-tarvikkeet hyvässä kunnossa ja lisäksi olisi molempiin useampia pelejä (oisko Singstariin 6-8kpl ja Movelle 3 tai 4, pitää tarkistaa). Mikit sekä Move-ohjaimethan on siis langattomia molemmat.

Auttakaahan kun mä en mitään näistä ymmärrä. Mitä näistä pyytäis? Onko pleikasta ok hinta 20e? Pitäiskö pyytää enemmän/vähemmän? Vai laitanko vaan kaupanpäälle. Pikkuvikahan se kosketushäikkä on ja joku saattaa saada korjattua mutta toisaalta se on sama kuin myisi autoa joka on "muuten hyvässä kunnossa mutta ei starttaa" :D

Kommentit (8)

Vierailija

En laittaisi ollenkaan myyntiin tuollaista kosketushäikkäistä pleikkaa. Ei ole takeita koska juotokset hajoaa kokonaan. Itse ollaan yritetty korjata samanlaisesta viasta kärsivää pleikkaa ja alkuun korjaaminen auttoi, nyt ei enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En laittaisi ollenkaan myyntiin tuollaista kosketushäikkäistä pleikkaa. Ei ole takeita koska juotokset hajoaa kokonaan. Itse ollaan yritetty korjata samanlaisesta viasta kärsivää pleikkaa ja alkuun korjaaminen auttoi, nyt ei enää.

Kyllä noi yleensä menee ainakin varaosiksi vähintään, siihen tuo 20e on ihan käypä hinta. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fiksut katsoo mihin hintaan tavara liikkuu. Tyhmät kyselee täältä.

T: Akateemikko, äikän ope

Katselin ensin torista. Siellä oli tarjolla vain johdollisia mikkejä singstariin eikä ollenkaan Move-kamaa. Siksi kyselen täällä. Seuraavaksi katselen kaupasta mitä ks tuotteet maksaa uusina ja pyydän siitä puolet/vähemmän. Onko muuten näitä PS3-tarvikkeita enää uutena myynnissä?

-ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat