Helsingissä on enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä

dee

Joten nyt muuttakaas äkkiä muualle Helsingistä kaikki te naiset jotka ette tykkää tehdä itse aloitetta
Muualla Suomessa pienempi todennäköisyys joutua tekemään itse aloite. Pääkaupunkiseudulla isompi riski siihen.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt, elämässä on paljon muutakin kuin pariutuminen ja siitä jankuttaminen.
Joo naiset takaisin kaupan kassalle nauttimaan oikeasta elämästä. Illalla voi sitten silitellä sitä kissaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt, elämässä on paljon muutakin kuin pariutuminen ja siitä jankuttaminen.
Joo naiset takaisin kaupan kassalle nauttimaan oikeasta elämästä. Illalla voi sitten silitellä sitä kissaa.

Sori mut tää on oikeasti täydellinen kuvaus mun arjesta! :D

Terv. Sinkkunainen Helsingistä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Että feminiinisinä pidetyt asiat on susta turhanpäiväisiä? Tämäpä uutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joten nyt muuttakaas äkkiä muualle Helsingistä kaikki te naiset jotka ette tykkää tehdä itse aloitetta
Muualla Suomessa pienempi todennäköisyys joutua tekemään itse aloite. Pääkaupunkiseudulla isompi riski siihen.

Näinhän se on. Oulussa taas tilanne on toisin päin siellä vientiä riittää.

Vierailija

Vaikka niitä miehiä olisi kaksinkertainen määrä verrattuna naisiin, en silti usko pystyväni pariutua miehen kanssa. En ole itse mikään kultakimpale ulkoisesti enkä sisäisesti. Ja helsinkiläiset nuoret miehet ovat jotenkin vaikeasti lähestyttävän näköisiä. Niillä on usein tympeä ilme ja puhumaton olemus. Varmaan ne saavat liikaa huomiota naisilta, niin ei kiinnosta tavallinen kaverillinen kanssakäyminenkään. Olen huomannut, että muualla päin Suomea miehet ovat keskimäärin rennompia ja avoimempia. Mutta en ainakaan lähiaikoina aio täältä muuttaa pois, koska ystäväni, perheeni, työni ja kouluni on täällä. Eikä mulla ole mikään pakko seurustellakaan nyt.

Liisa

Hienoa! Nyt me helsinkiläiset naiset voimme toteuttaa niitä paljon puhuttuja seksikokeiluja naisten kanssa. Olemmehan me naiset nykyään niiiin vapautuneita seksikumppanien suhteen ja naisten kanssa kokeilu on ihan tuikitavallista. Kuka niitä miehiä kaipaa kun on pehmeää pillua tarjolla?

Vierailija

Tänään aamulla uutisissa sanottiin, että todennäköisesti suurin osa turvapaikanhakijoista tulee jossain vaiheessa pääkaupunkiseudulle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tänään aamulla uutisissa sanottiin, että todennäköisesti suurin osa turvapaikanhakijoista tulee jossain vaiheessa pääkaupunkiseudulle. 

Tarkoittaa, että lähden heti Helsingistä pois pohjoisemmaksi, kun saan työtä muualta.
Helsinkiläinen sinkkunainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Joo mut mitä iloa niistä on? En mä karvakäden kanssa halua seurustella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, että lähden heti Helsingistä pois pohjoisemmaksi, kun saan työtä muualta.
Helsinkiläinen sinkkunainen

Nyt siis vain pohjoisen sinkkumiehet kiivaasti perustamaan yrityksiä, niin pääkaupunkiseudun sinkkunaiset siirtyvät kilvan pohjoisemmaksi. Problem solved.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat