Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä on enemmän sinkkunaisia kuin sinkkumiehiä

dee
10.12.2015 |

Joten nyt muuttakaas äkkiä muualle Helsingistä kaikki te naiset jotka ette tykkää tehdä itse aloitetta
Muualla Suomessa pienempi todennäköisyys joutua tekemään itse aloite. Pääkaupunkiseudulla isompi riski siihen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt, elämässä on paljon muutakin kuin pariutuminen ja siitä jankuttaminen.

Vierailija
2/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules nyt, elämässä on paljon muutakin kuin pariutuminen ja siitä jankuttaminen.

Joo naiset takaisin kaupan kassalle nauttimaan oikeasta elämästä. Illalla voi sitten silitellä sitä kissaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on muutenkin huono paikka asua

Vierailija
4/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset takaisin kaupan kassalle nauttimaan oikeasta elämästä. Illalla voi sitten silitellä sitä kissaa.

Sori mut tää on oikeasti täydellinen kuvaus mun arjesta! :D

Terv. Sinkkunainen Helsingistä

Vierailija
5/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten?

Vierailija
6/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että feminiinisinä pidetyt asiat on susta turhanpäiväisiä? Tämäpä uutta.

Vierailija
7/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten nyt muuttakaas äkkiä muualle Helsingistä kaikki te naiset jotka ette tykkää tehdä itse aloitetta

Muualla Suomessa pienempi todennäköisyys joutua tekemään itse aloite. Pääkaupunkiseudulla isompi riski siihen.

Näinhän se on. Oulussa taas tilanne on toisin päin siellä vientiä riittää.

Vierailija
8/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä pari vokkia lisää niin tilanne tasaantuu.

Vierailija
9/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa. Naisetkin kelpaa kumppaniksi.

Vierailija
10/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niitä miehiä olisi kaksinkertainen määrä verrattuna naisiin, en silti usko pystyväni pariutua miehen kanssa. En ole itse mikään kultakimpale ulkoisesti enkä sisäisesti. Ja helsinkiläiset nuoret miehet ovat jotenkin vaikeasti lähestyttävän näköisiä. Niillä on usein tympeä ilme ja puhumaton olemus. Varmaan ne saavat liikaa huomiota naisilta, niin ei kiinnosta tavallinen kaverillinen kanssakäyminenkään. Olen huomannut, että muualla päin Suomea miehet ovat keskimäärin rennompia ja avoimempia. Mutta en ainakaan lähiaikoina aio täältä muuttaa pois, koska ystäväni, perheeni, työni ja kouluni on täällä. Eikä mulla ole mikään pakko seurustellakaan nyt.

Vierailija
11/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Nyt me helsinkiläiset naiset voimme toteuttaa niitä paljon puhuttuja seksikokeiluja naisten kanssa. Olemmehan me naiset nykyään niiiin vapautuneita seksikumppanien suhteen ja naisten kanssa kokeilu on ihan tuikitavallista. Kuka niitä miehiä kaipaa kun on pehmeää pillua tarjolla?

Vierailija
12/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla uutisissa sanottiin, että todennäköisesti suurin osa turvapaikanhakijoista tulee jossain vaiheessa pääkaupunkiseudulle. 

Vierailija
13/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aamulla uutisissa sanottiin, että todennäköisesti suurin osa turvapaikanhakijoista tulee jossain vaiheessa pääkaupunkiseudulle. 

Tarkoittaa, että lähden heti Helsingistä pois pohjoisemmaksi, kun saan työtä muualta.

Helsinkiläinen sinkkunainen

Vierailija
14/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mut mitä iloa niistä on? En mä karvakäden kanssa halua seurustella.

Vierailija
15/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, että lähden heti Helsingistä pois pohjoisemmaksi, kun saan työtä muualta.

Helsinkiläinen sinkkunainen

Nyt siis vain pohjoisen sinkkumiehet kiivaasti perustamaan yrityksiä, niin pääkaupunkiseudun sinkkunaiset siirtyvät kilvan pohjoisemmaksi. Problem solved.

Vierailija
16/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei viimeaikojen uutisten mukaan kauheasti kysy sun mielipidettä....

Vierailija
17/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu ja raiskaus ei liity toisiinsa mitenkään.

Vierailija
18/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu ja raiskaus ei liity toisiinsa mitenkään.

Rakkaudesta ne sen on tehneet, pyytäneet teon jälkeen face-kaveriksikin. Nainen ei vain huomannut sanoneensa katseellaan "kyllä"

Vierailija
19/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä määrällinen ero johtuu siitä, että naiset elävät miehiä pitempään.

Sinkkuusongelma koskee siis lähinnä mummoja.

Vierailija
20/22 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa puolestaan on enemmän sinkkumiehiä kuin -naisia. Ei luulisi olevan kohtuuton matka käydä Espoosta nappaamassa yksi mies. Todennäköisesti teekkari. :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän