Munuaisarvot 94, saisi olla 90. Lääkäri aivan huolissaan!

Vierailija

Ja määräsi minut jo 1,5vk päästä uusiin verikokeisiin. Pitää lopettaa buranankin syönti, jota syön max 2x600mg viikossa migreeniin. Ja mitään oireita tai vaivoja minulla ei ole.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

No kannattaa lopettaa ja syödä särkyyn vain Panadolia ennen kuin selviää, onko jotain ohimenevää vai ei. 

Oletko normaalia lihaksikkaampi vai vähälihaksinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kannattaa lopettaa ja syödä särkyyn vain Panadolia ennen kuin selviää, onko jotain ohimenevää vai ei. 

Oletko normaalia lihaksikkaampi vai vähälihaksinen?

Olen käyttänyt buranaa jo 10 vuotta ja vuosi sitten arvot olivat normaalit. Ennen söin buranaa enemmän. Nyt migreenit vähentyneet.

Ihan normaali kuntoinen olen. Kehonkoostumusvaa'an mukaan lihas% 32

ap

Vierailija

Muistatko juoda tarpeeksi? Burana pois ehdottomasti, samoin tupakka. Käytätkö luontaistuotteita? Niistä jotkut saattavat olla maksalle tai munuaisille haitallisia.

Vierailija

Luin että arvot voivat olla vähän koholla jos on juonut tavallista vähemmän vettä. Ja vedenjuonti mulla onkin ollut aika vähäistä viimeisen viikon aikana, ei  vaan maistu niin menee korkeintaan litra.. Tavallisesti juon vähintään 2 litraa ja alan nyt juoda vaikka väkisin tarpeeksi vettä niin eiköhän arvot laske jo sillä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistatko juoda tarpeeksi? Burana pois ehdottomasti, samoin tupakka. Käytätkö luontaistuotteita? Niistä jotkut saattavat olla maksalle tai munuaisille haitallisia.

En käytä luontaistuotteita tai tupakkaa. Burana on ainut joka auttaa migreeniin, on kokeiltu kalliit migreenilääkkeet ja niillä ei ole ollut muuta vaikutusta kun sekavuus, kun ovat kolmiolääkkeitä. Arvot on noin vähän koholla niin ei tossa varmaan kummempaa kun viime viikon huono veden juonti. 

Ihmettelen vaan miksi lääkäri noin huolestuu. Joillain arvot yli 100 ja sanotaan ettei kannata huolestua.

ap

Vierailija

Munuaisarvot voivat tilapäisesti nousta esim. edellisen päivän rankasta liikunnasta. Kun seuraavan kerran menet kokeisiin, pidä lepopäivä liikunnasta - ja jos labraan on pitkä matka, älä kävele tai pyöräile sinne. Omatoiminen nesteytys auttaa myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sille lääkärille aivan sama.

No oudolta tuntuu että tänään klo 10 kävin kokeissa niin jo klo 11 soitti perään tuloksista ja kyseli kaikkea ja käski varata uuden ajan. Sitten vielä lopetti puhelun ja soitti jonnekkin sisätautien lääkärille ja sitten vielä minulle uudestaan. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Munuaisarvot voivat tilapäisesti nousta esim. edellisen päivän rankasta liikunnasta. Kun seuraavan kerran menet kokeisiin, pidä lepopäivä liikunnasta - ja jos labraan on pitkä matka, älä kävele tai pyöräile sinne. Omatoiminen nesteytys auttaa myös.

Tämä käynti erosikin lähes kaikista aiemmista labra käynneistäni: Menin kävellen ja en ole juonut kunnolla vettä. Ens kerralla kunnon vesitankkaus ennen sinne menoa niin lantrautuu veri sopivan laimeeksi :D

ap

Vierailija

Outo lääkäri jos tuosta huolestuu. Korkeintaan vain seurataan uusilla verikokeilla mutta että on aivan huolissaan...

Ettei vain olisi ap:n omaa tulkintaa toi lääkärin suuri huolestuneisuus.

Vierailija

Mistä arvosta puhut jos et Kreasta? Mulla sen häikkään riitti oksentaminen kertaalleen migreenin takia ja mikään ei maistunut koko päivänä. Korjattiin nestetipalla. Mut toi ilmeisesti raegoi juurikin nestemäärään. Mietin et jos sulla on joku muu arvo jonka ei kuulu sitten olla tippaakaan yli.

Vierailija

No outo lääkäri minustakin. Eihän nuo nyt paljon noista viitearvoista ylity. Täytyy olla jotain muutakin verikokeissa tai sitten ap tekee kärpäsestä härkäsen..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat