Miehen kanssa hirveä riita pizzan leikkaamisesta!

Vierailija

Ostimme eilen illalla pizzat. Paloitellessaan omaa pizzaansa veitsellä, mies kysyi että haluanko minunkin pizzan paloiteltavaksi. Totesin että kyllä, mutta vain neljään osaan (hän leikkasi omansa kahdeksaan osaan). Hän sanoi ärtyneeseen sävyyn, että on helpompi syödä jos sen leikkaa kahdeksaan osaan. Olen aika pienikokoinen ja sanoin hänelle että leikkaa ainoastaan neljään osaan, koska en jaksa syödä kahdeksaa palaa.

Tuosta se meidän riita sitten alkoi. Mies haukkui minua idiootiksi ja ties miksi! Tekisi välillä mieli olla ihan sinkkuna, eipähän tarvitsisi kuunnella solvauksia yhden pizzan tähden.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tartun varmaan nyt provoon mutta menköön... Jaksat syödä sen pitsasi jos se on neljässä osassa mutta et kahdeksassa?

Kyllähän kahdeksan pitsa-palaa on enemmän kuin neljä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartun varmaan nyt provoon mutta menköön... Jaksat syödä sen pitsasi jos se on neljässä osassa mutta et kahdeksassa?

Kyllähän kahdeksan pitsa-palaa on enemmän kuin neljä.

Hmmmm, eli periaatteessa yhdestä pizzasta ruokkii vaikka kokonaisen hääseurueen, jos sen leikkaa esim. 100 osaan? Nerokasta! :o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Alapeukku koska tartuit.

Vierailija

Kai syöt saman määrän pizzaa, oli se leikattu neljään tai kahdeksaan osaan. Pienempi pala on helpompi syödä eikä näytä törkeältä, jos käsin syödään. Mutta kiittäkää onneanne kun teillä noin pienistä asioista riidellään. Selviätte sillä, että kukin tästedes leikkaa oman pizzansa haluamiinsa osiin itse. Onnellista tulevaisuutta teille! 

Toisaalta, ap jaksaa vielä seuraavana päivänä valittaa moisesta asiasta ja vieläpä julkisesti. Ehkä suhteella ei sittenkään ole hyvää ennustetta. Hmmm ... En tiedä mitä ajatella ... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alapeukku koska tartuit.

Mulla on tylsää siksi tartuin :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat