Pahin koettelus tässä elämässä

Vierailija

Mikä on ollut elämäsi suurin vastoinkäyminen tai tapahtuma? Ikäsi

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Väkivaltainen, surullinen ja yksinäinen lapsuus ja melkeinpä nuoruuskin. Niiltä kantimilta varmaan koko elämä itseasiassa on aikamoista kärsimystä ollut.

Surullinen

Minulla on ollut monta pahaa koettelemusta elämässäni: sisaruksen kuolema, koulukiusaaminen, kaltoinkohtelu kotona, masennus ja sosiaalisten tilanteiden pelko, tuttava puhui vuosikausia itsemurhasta, kaveri veti ranteet auki, psykoosi, kilpirauhasen vajaatoiminta, kaksi peräkkäistä homeasuntoa. Olen 37-vuotias. Mietin, että mitähän tässä vielä ehtii elämän aikana tapahtua. Tuntuu välillä siltä, että olen jo aivan loppuun kulutettu. Ja ihmettelen, että miten minulle lähes jatkuvalla syötöllä tapahtuu jotain kamalaa. Onko muita, joilla on ollut elämässään useita pahoja koettelemuksia, vai olenko harvinainen tapaus? Kuinkahan monta koettelemusta ihmisellä keskimäärin on elämänsä aikana?

Vierailija

Koulukiusatuksi tuleminen ja sen jälkipyykki aikuisiälläkin (epävarmuus, vaikeus olla kouluyhteisöissä jne). Se, että en usko että osaan tehdä mitään työtä hyvin jne. Itseluottamuksen puute siis? Kaikennielevä voima. Niin joo, ja olinhan myös masentunut joskus 6-7 vuotta...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat