Persu ykkösellä nyt

Vierailija

Packalen: "Suomeen on tullut merkittävä määrä taistelukokemusta omaavia sotarikollisia"

Kommentit (5)

Vierailija

Just.

Koittaisivat nyt perkele päättää onko ne avuntarvitsijoita, sota-alueilta tulleita ja traumatisoituneita, sotilaskarkureita, elintasosurffareita vai sotarikollisia.

Mä en pysy enää edes perässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Just.

Koittaisivat nyt perkele päättää onko ne avuntarvitsijoita, sota-alueilta tulleita ja traumatisoituneita, sotilaskarkureita, elintasosurffareita vai sotarikollisia.

Ehkä joukossa on kaikkia näitä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Just.

No onhan se nyt täysin mahdollista, että Eurooppaan tulijat ovat sekoitus kaikkia näitä. Katsos kun kukaanhan ei edes oikeasti tiedä, KEITÄ sieltä tulee.

Se kuitenkin kannattaa muistaa, että kaikista hädänalaisimmat avuntarvitsijat eivät sieltä tule ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just.

No onhan se nyt täysin mahdollista, että Eurooppaan tulijat ovat sekoitus kaikkia näitä. Katsos kun kukaanhan ei edes oikeasti tiedä, KEITÄ sieltä tulee.

Se kuitenkin kannattaa muistaa, että kaikista hädänalaisimmat avuntarvitsijat eivät sieltä tule ollenkaan.

Lähde sille että kiintiöpakolaisten joukossa ei ole ollut hädänalaisia avuntarvitsijoita?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat